Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lucky 7 i Oslo åpner vel for timebestilling for bare noen måneder av gangen. Noen som husker hvor mange måneder det er? Vil det være mulig nå å bestille time i oktober?

 

EDIT: Tenkte jeg endelig skulle få gjort ferdig half-sleeven jeg starta på i juli 2012 :p

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

 

Hva passer til meg, har en sønn, og lever for kjærligheten til mennesker jeg elsker.

 

Portrett er alltid pent - gitt at du finner en god tattovør.

 

Men om du ikke vet hva du skal ta - vent til du selv vet det =)

Venter en stund. Vil gjerne ha en liten en på håndvristen!

Lenke til kommentar

 

 

Hva passer til meg, har en sønn, og lever for kjærligheten til mennesker jeg elsker.

Portrett er alltid pent - gitt at du finner en god tattovør.

 

Men om du ikke vet hva du skal ta - vent til du selv vet det =)

Venter en stund. Vil gjerne ha en liten en på håndvristen!

 

Kan jo ble fint det, men tenk på at det er et utsatt sted for slitasje - så den vil nok falme etter en stund.

 

Prat gjerne med en tattovør om plasseringen på forhånd (no pun intended) og hør hva de har av erfaringer =)

Lenke til kommentar

 

 

 

Hva passer til meg, har en sønn, og lever for kjærligheten til mennesker jeg elsker.

 

Portrett er alltid pent - gitt at du finner en god tattovør.

 

Men om du ikke vet hva du skal ta - vent til du selv vet det =)

Venter en stund. Vil gjerne ha en liten en på håndvristen!

Kan jo ble fint det, men tenk på at det er et utsatt sted for slitasje - så den vil nok falme etter en stund.

 

Prat gjerne med en tattovør om plasseringen på forhånd (no pun intended) og hør hva de har av erfaringer =)

Fikk veldig lyst på det. Er veldig fint smykke. Og under synes den ikke så godt når man skal pynte seg.

Lenke til kommentar

 

Men om du ikke vet hva du skal ta - vent til du selv vet det =)

 

 

Kjenner på denne selv nå for tiden. Tok endelig en tattovering igjen for noen uker siden som jeg har tenkt på i drøye 5-6 år, og kjenner veldig på den følelsen at jeg vil ha mer blekk, men så er det detta med å vite hva en skal ta.. Samme gjelder sleeven jeg skal ta en gang når penga er klare, vet at jeg skal ha en sleeve, men vet enda ikke hva.

Lenke til kommentar

Vel, da var tattovering nummer 7 gjort ferdig. Er fremdeles hos en lærling på Romerrike Tattoostudio som jeg syns er veldig flink.

 

Første gang jeg tok på innsiden av armen og merkelig nok så ble jeg faktisk litt skuffet - da jeg trodde det skulle gjøre enormt vondt - men neida... Til forskjell så gjorde rosene på brystet og fuglene på ribbena, ja til og med sugarskullen på leggen var værre! merkelig det der...

men slik ble ihvertfall resultatet:

post-69839-0-95284800-1406096635_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Hei, noen som vet hvordan det er hvis en tar portrett tatovering på øvre del del av armen, utsiden mtp på trening over lengre tid. Musklene vil jo bli betraktelig større over en lengre periode med mye trening. Noen erfaringer/meninger om dette vil gå bra eller man burde styre unna? :-)

Lenke til kommentar

Hei, noen som vet hvordan det er hvis en tar portrett tatovering på øvre del del av armen, utsiden mtp på trening over lengre tid. Musklene vil jo bli betraktelig større over en lengre periode med mye trening. Noen erfaringer/meninger om dette vil gå bra eller man burde styre unna? :-)

Godt spørsmål, lurer på det samme selv. Jeg har hele armen dekket og det du bør unngå er samme ting som drastisk vekt nedgang/oppgang som strammer og strekker huden. Det har gått bra for meg og jeg har fått større armer. Men hvis noen vet, så si ifra !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...