Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Tenker litt på å finne fram en del elementer jeg vil ha med i en sleeve, og så få en tatovør sin mening om hva som passer/ikke passer, og hvordan de vil sette det sammen. Å gjøre dette med 2-3 av tatovørene jeg vurdere å ta hos, og så se hva som er best.

Noen som har erfaringer med dette? Tar alle penger for å tegne skisser av en tattoo, og hvor mye tror dere?

Tenker litt for å se hvilken stil de har og hvor bra de er til det jeg tenker å ta.

 

Om jeg må betale 500 spenn hver for at de skal tegne noe så er det ikke noe problem. Er verdt å bruke et par tusen for å få tattoveringen best mulig føler jeg da.

 

Så noen som gjorde noe lignende på et norsk tv-program.

Lenke til kommentar

De fleste har en fast pris på skissen. Den er som regel på rundt 1000kr og de tegner så likt som mulig i forhold til beskrivelsene dine. Noen tegner bare på papir og så prøve tilpasse det til huden/kroppen din, mens andere tegner og legger inn på PC og så printer det ut og bruker det som mal for tattooveringen.

Men må vel ut med ihvertfall 1000kr for skisse tenker jeg. Om du skal ha sleeve blir det nok ikke bare 1000kr heller :b

Lenke til kommentar

 

 

Tror de fleste tar 500 eller noe sånn for å tegne.

? Alle jeg har sjekka her på sørlandet har rundt 1000kr som fastpris. Men kanskje det varierer litt rundt forbi i landet eller jeg bare gikk til de mest kjente som sikkert har en litt høyre pris.

Kan være anderledes eller at jeg tar feil. Fikk bare høre at jeg var heldig som sparte 500 på tegning når jeg gikk til ha jeg gikk til. Men det kan ha vært synsing

Lenke til kommentar

Takk takk. Skal ta av plasten nå straks, så da får jeg ta noen nye bilder.

 

Jeg følger etterbehandlingen som Lucky 7 anbefaler. Av med plast etter 4-ish timer. Vaske med vann og ren grønnsåpe og skylde godt. Vaske mye med vann det første døgnet og begynne å smøre etter 24 timer med Bepanthen. 2-3 ganger om dagen med tynne(!) lag krem til den har grodd

Lenke til kommentar

Takk takk. Skal ta av plasten nå straks, så da får jeg ta noen nye bilder.

 

Jeg følger etterbehandlingen som Lucky 7 anbefaler. Av med plast etter 4-ish timer. Vaske med vann og ren grønnsåpe og skylde godt. Vaske mye med vann det første døgnet og begynne å smøre etter 24 timer med Bepanthen. 2-3 ganger om dagen med tynne(!) lag krem til den har grodd

Jøss. aldri hørt om. Fungerer vel? siden Lucky 7 anbefaler. Så du går 24 timer uten å smøre med bepanthen og må da skylde/vaske regelmessig det første døgnet. Hva gjør du iløpet av natten ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...