Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Takker for svar.

Jeg bruker bepanthen og tatoveringen har enda ikke vært tørr.

Smører 2-3 ganger pr dag og den er hele tiden fuktig og jeg smører tynt. I dag har jeg kun smurt en gang pga da jeg i dag tidlig skulle vaske etter jeg sto opp ble jeg engstelig.

Som sagt,jeg tok parfymefri såpe og lunket vann på fingrene og begynte å vaske veeeldig lett som jeg har gjort i 4 dager nå,(tatoveringen er på underarmen). Selv om jeg vasker veldig lett,var det en del som løsner og vaskes bort. Jeg stoppet derfor vaskingen og smurte heller. Jeg har ikke blødd en eneste gang siden jeg tok den og har heller ikke hatt noen kløe eller smerter. Den ser ren og pen ut.

Men blir bekymret når bare en lett vask skal vaske bort store hudflak med farge men dette er kanskje noe som allerede er klart for å falle av uansett?

Skal prøve med en vask i kveld men hadde helst unngått.

.

 

Flakene er tynne og har litt samme farge som tatoveringen. No worries! Det er som det skal være. Du må vaske den hvert fall morgen og kveld :) normalt at hud detter av da :) bare ikke gni det av eller riv det av :) blir bra, og en tatovering blir aldri 100% perfekt. Jeg har full sleve og fler, ikke akkurat 100% sterk farge, linjer osv. Er det ille så får du gratis touch-up som regel. Bytt over til hvit, uparfymert-lotion og smør minst 4 ganger daglig heretter. Og vask morgen og kveld.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Takker for svar.

Jeg bruker bepanthen og tatoveringen har enda ikke vært tørr.

Smører 2-3 ganger pr dag og den er hele tiden fuktig og jeg smører tynt. I dag har jeg kun smurt en gang pga da jeg i dag tidlig skulle vaske etter jeg sto opp ble jeg engstelig.

Som sagt,jeg tok parfymefri såpe og lunket vann på fingrene og begynte å vaske veeeldig lett som jeg har gjort i 4 dager nå,(tatoveringen er på underarmen). Selv om jeg vasker veldig lett,var det en del som løsner og vaskes bort. Jeg stoppet derfor vaskingen og smurte heller. Jeg har ikke blødd en eneste gang siden jeg tok den og har heller ikke hatt noen kløe eller smerter. Den ser ren og pen ut.

Men blir bekymret når bare en lett vask skal vaske bort store hudflak med farge men dette er kanskje noe som allerede er klart for å falle av uansett?

Skal prøve med en vask i kveld men hadde helst unngått.

.

 

Flakene er tynne og har litt samme farge som tatoveringen. No worries! Det er som det skal være. Du må vaske den hvert fall morgen og kveld :) normalt at hud detter av da :) bare ikke gni det av eller riv det av :) blir bra, og en tatovering blir aldri 100% perfekt. Jeg har full sleve og fler, ikke akkurat 100% sterk farge, linjer osv. Er det ille så får du gratis touch-up som regel. Bytt over til hvit, uparfymert-lotion og smør minst 4 ganger daglig heretter. Og vask morgen og kveld.

 

Minst 4 ganger? Da blir det vel i tykkeste laget..?

Lenke til kommentar

 

 

Takker for svar.

Jeg bruker bepanthen og tatoveringen har enda ikke vært tørr.

Smører 2-3 ganger pr dag og den er hele tiden fuktig og jeg smører tynt. I dag har jeg kun smurt en gang pga da jeg i dag tidlig skulle vaske etter jeg sto opp ble jeg engstelig.

Som sagt,jeg tok parfymefri såpe og lunket vann på fingrene og begynte å vaske veeeldig lett som jeg har gjort i 4 dager nå,(tatoveringen er på underarmen). Selv om jeg vasker veldig lett,var det en del som løsner og vaskes bort. Jeg stoppet derfor vaskingen og smurte heller. Jeg har ikke blødd en eneste gang siden jeg tok den og har heller ikke hatt noen kløe eller smerter. Den ser ren og pen ut.

Men blir bekymret når bare en lett vask skal vaske bort store hudflak med farge men dette er kanskje noe som allerede er klart for å falle av uansett?

Skal prøve med en vask i kveld men hadde helst unngått.

.

 

Flakene er tynne og har litt samme farge som tatoveringen. No worries! Det er som det skal være. Du må vaske den hvert fall morgen og kveld :) normalt at hud detter av da :) bare ikke gni det av eller riv det av :) blir bra, og en tatovering blir aldri 100% perfekt. Jeg har full sleve og fler, ikke akkurat 100% sterk farge, linjer osv. Er det ille så får du gratis touch-up som regel. Bytt over til hvit, uparfymert-lotion og smør minst 4 ganger daglig heretter. Og vask morgen og kveld.

 

Minst 4 ganger? Da blir det vel i tykkeste laget..?

 

Nei, det vil jeg ikke tro. Det er egentlig lurt å vaske hver gang før du smører :) Da gror den mye fortere

Lenke til kommentar

Hei! Har en liten tatovering ved siden av håndleddet, nedenfor lillefingeren som jeg tok i januar. Er det normalt at den skal kjennes når jeg tar på den? Har en tatovering fra før, og den er helt inn i huden og kjennes ikke. Når jeg studerer den ser jeg at det ser ut som at blekket har flytt litt utover, er på en måte litt grått i kantene. Er vel ikke så mye å gjøre med dette, men burde jeg klage eller er det normalt? Tok den på en legit tatoveringssjappe i Oslo...

Lenke til kommentar

Nærmeste jeg har kommet er newschool ja :)

Jeg liker virkelig godt denne stilen, å da jeg er nå straks 25 vintre gammel tenker jeg at min smak ikke vil forandre seg drastisk med det første.

 

Dette blir min første tatovering, men jeg vil ha en full sleeve, har tenkt på det i endel år nå å gidder ikke surre lenger.

Men dette er den stilen jeg liker, i type farge og stil, ikoner og mening vil være annerledes.

 

Jeg har sett på litt lignende, men de blir fort bare litt mørkere så liker jeg det ikke i det hele tatt, det må være "akkurat sånn"

Endret av Fjellrapp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...