Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Takk takk. Skal ta av plasten nå straks, så da får jeg ta noen nye bilder.

 

Jeg følger etterbehandlingen som Lucky 7 anbefaler. Av med plast etter 4-ish timer. Vaske med vann og ren grønnsåpe og skylde godt. Vaske mye med vann det første døgnet og begynne å smøre etter 24 timer med Bepanthen. 2-3 ganger om dagen med tynne(!) lag krem til den har grodd

 

Det er DERFOR jeg har den flaska med grønnsåpe! Gjenoppdaga den for et par uker siden, klødd meg fælt i hodebunnen siden jeg ikke har noe som trengs å vaskes med grønnsåpe.. Ikke alt en kan huske på, I guess.

 

 

Takk takk. Skal ta av plasten nå straks, så da får jeg ta noen nye bilder.

 

Jeg følger etterbehandlingen som Lucky 7 anbefaler. Av med plast etter 4-ish timer. Vaske med vann og ren grønnsåpe og skylde godt. Vaske mye med vann det første døgnet og begynne å smøre etter 24 timer med Bepanthen. 2-3 ganger om dagen med tynne(!) lag krem til den har grodd

Jøss. aldri hørt om. Fungerer vel? siden Lucky 7 anbefaler. Så du går 24 timer uten å smøre med bepanthen og må da skylde/vaske regelmessig det første døgnet. Hva gjør du iløpet av natten ?

 

Bepanthen funker fjell, brukte den selv på begge tattoveringene jeg tok hos Lucky7 i sommer. Selv lot jeg plasten være på over natta etter anbefaling fra tattovøren, riktignok en gjestetattovør men ja. Jævlig dyktig fyr :)

Rådene jeg fulgte finner du her;

http://www.steftattooer.com/English/mix.html

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva gjør folk om natten med tatoveringen etter plast er tatt av? F.eks du har en ny tatovering på hele underarmen. -Jeg tenker hvis den ligger mot laknet/dyna så vil jo salven/kremen dette av og tattoo vil bli fortere tør. Jeg har nesten hele armen dekket, mangler bare øverst på skuldra. Jeg har da ligget i senga med armen opp mot veggen da jeg hadde gjort ferdig sleveen på underarmen. Det gikk ikke an å finne en posisjon for å ikke touche laknet så jeg kinda lå med armen støttet opp etter veggen... haha. Overarmen gikk det bedre med. Men nå som jeg har tatt av plast på nyeste outlinen på innersiden av biecep og nesten rundt på andre siden så er det umulig å ligge i sengen uten å touche laken/seng. Tenker jeg helt feil? Jeg har jo gått på jobb med jakke og skjorte over alle tatoveringene mine og det har jo gått bra under grotiden.

 

-Takk for alle svar.

Lenke til kommentar

Noen her som har nipple-piercing? Har hørt så mye forskjellig om det. Mister man følelsen i nippelen? Vil man alltid ha stive nipler?(haha) Kommer det til å se helt mishandlet ut når man en gang tar ut piercingen?

Er den generelle oppfatningen at det er dritharry? :D

For min egen del så mister man IKKE følelsen i nippelen... Den blir lit tmer resistent mot berøring - nesten som om den herder litt. Og den er generelt stivere - men ikke sånn konstant stiv. Hvis ikke det er kalt vel å merke. Og en ulempe og ha den vertikalt og barbell - klær setter seg fort fast.

 

Harry ? Neida - ikke på jenter spør du meg :w00t:

Lenke til kommentar

Hva gjør folk om natten med tatoveringen etter plast er tatt av? F.eks du har en ny tatovering på hele underarmen. -Jeg tenker hvis den ligger mot laknet/dyna så vil jo salven/kremen dette av og tattoo vil bli fortere tør. Jeg har nesten hele armen dekket, mangler bare øverst på skuldra. Jeg har da ligget i senga med armen opp mot veggen da jeg hadde gjort ferdig sleveen på underarmen. Det gikk ikke an å finne en posisjon for å ikke touche laknet så jeg kinda lå med armen støttet opp etter veggen... haha. Overarmen gikk det bedre med. Men nå som jeg har tatt av plast på nyeste outlinen på innersiden av biecep og nesten rundt på andre siden så er det umulig å ligge i sengen uten å touche laken/seng. Tenker jeg helt feil? Jeg har jo gått på jobb med jakke og skjorte over alle tatoveringene mine og det har jo gått bra under grotiden.

 

-Takk for alle svar.

 

 

Jeg har akkurat gjort ferdig halfsleeve på underarmen, og sover som normalt, men prøver å ha armen utenfor dyna. Det har gått bra til nå i alle fall.

Jeg ligger med plastikk enten rundt arma eller på senga...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er det fortsatt Flaming Heart som gjelder i Trondheim? Sitter og tenker på min neste piece (selv om jeg satt i stolen sist og tenkte "aldri igjen :p)

 

Hva syns folket egentlig om sånne svart-hvitt-tatoveringer med skog og skoglandskap? Er det den nye "motetingen" ala tribal på 90-tallet? Se eksempler på hva jeg mener under, i variende kvalitet:

 

 

 

ce7fdb63506b6f42ab158ee5fb774961.jpgd023f50087c3447047ee0309eac1df12.jpg

Lenke til kommentar

Okay.

 

Tribal tatovering på hodet, over "luelinjen", siden jeg ikke lengre har hår?

Hva er det verste som kan skje i dagens samfunn -- rent bortsett fra om det blir populært med blank isse og hår rundt?

 

Noen steder i Bergen som sansynligvis ikke fucker dette opp? :D

Kommer til å få MANGE blikk også får du sikkert problemer med å søke deg jobb.

Lenke til kommentar

 

Okay.

 

Tribal tatovering på hodet, over "luelinjen", siden jeg ikke lengre har hår?

Hva er det verste som kan skje i dagens samfunn -- rent bortsett fra om det blir populært med blank isse og hår rundt?

 

Noen steder i Bergen som sansynligvis ikke fucker dette opp? :D

Kommer til å få MANGE blikk også får du sikkert problemer med å søke deg jobb.

 

 

Enkel løsning under jobb intervjuet: parykk :D

 

 

 

 

 

 

 

 

På den seriøse siden, du burde være veldig sikker på det du tar siden det ikke er så lett å skjule det. Med mindre du bruker hatt (inne også) eller parykk da.

Lenke til kommentar

Okay.

 

Tribal tatovering på hodet, over "luelinjen", siden jeg ikke lengre har hår?

Hva er det verste som kan skje i dagens samfunn -- rent bortsett fra om det blir populært med blank isse og hår rundt?

 

Noen steder i Bergen som sansynligvis ikke fucker dette opp? :D

Sett på Sons..? :p

 

Som Jod-R skriver, den må du være skråsikker på før du tar den. Vanskelig å skjule uten hår, jobbintervju kan vel bli litt vanskelig(avhengig av jobben) og slikt..

Lenke til kommentar

Har forelska meg litt i Lowlife, kanskje særlig Izzy. Syns ho gjør mye kult. Kanskje min neste blir der, litt avhengig av hva jeg skal ta.. Er ikke superfan av alle portrettene hennes, men resten digger jeg i alle fall.

EDIT: Og Maciej, men det ligger lite bilder i det albumet..

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...