Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jupp jupp, det akkuratt det kris viste bare han ikke hadde noen vinduer oppe (dumme han! :wallbash:) og ikke så høy (dumme han, igjen! :wallbash:)

Jeg føler at du misliker meg fordi jeg liker Firefox bedre enn Opera/Chrome/IE/Netscape :(

Once again, irony is the winner :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Like dårlig som win xp/server03/08 /vista

høres brau ut :)

Win 7 burde funke fint på enasus eee med 2 gig minne?

Så lenge du finner drivere (kan egentlig bare bruke Vista drivere) så fungerer den fint ;)

Systemrequierments:

# 1GHz processor (32- or 64-bit)

# 1GB of main memory (2GB if 64-bit)

# 16GB of available disk space

# Support for DX9 graphics with 128MB of memory (for the Aero interface)

Skrevet

Spiller på min Seven. Har 4GB ram, Intel Q9400 og et Radeon HD 4890. Jeg kan kjøre på samme grafikkinstillingene som på XP så du har ikkenoe å frykte :)

Skrevet
@Kris,

Jeg kjører faktisk FF på to av maskinene mine, det blir det på denne også når jeg formaterer.

Det er bra :thumbup:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Selv om jeg fortsatt tror at du sier det bare for at jeg skal slutte å anklage deg for at du bruker Opera

Win 7 burde funke fint på enasus eee med 2 gig minne?

Jeg har Win7 på min EEE-pc og det funker bra :)

Skrevet

vanskelig å si, det kommer builds nesten vær dag.. Men 7260 er en av de nyeste..

Og ja, du kan oppgradere fra BETA helt til siste versjon av RC, men ikke RTM eller fullversjonen.

Skrevet

Jeg vurderer å oppgradere fra build 7232 til 7260. Må jeg installere drivere, spill og programmer samt tilpasse windows på nytt da?

Skrevet

Nei, men ta backup er smart (UANSETT) og det er vel ingen som garantere at det skal virker uten problemer. Men det er mening at det skal gå fint ;)

Skrevet

Hei, jeg har instalert Windows 7 RC får ikke lyd, Soundmax driver tror jeg at jeg trenger. Et eldre asus hovedkort med intrigert lyd kort ... Noen som kan hjelpe meg ?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...