Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har versjon 7077 nå og skal formatere nå snart og legge inn fersk versjon av Windows 7. Har skjønt det slik at RC nøklene som man får av MS ikke fungerer med RTM?

 

Men den nøkkelen jeg har fått av MS fungerer til alle RC-versjoner? Hadde tenkt til å legge inn 7100, men jeg ser at det har kommet flere versjoner etter denne, så jeg trenger som sagt å vite om nøkkelen jeg har også fungerer med disse versjonene...

Lenke til kommentar
Har versjon 7077 nå og skal formatere nå snart og legge inn fersk versjon av Windows 7. Har skjønt det slik at RC nøklene som man får av MS ikke fungerer med RTM?

 

Men den nøkkelen jeg har fått av MS fungerer til alle RC-versjoner? Hadde tenkt til å legge inn 7100, men jeg ser at det har kommet flere versjoner etter denne, så jeg trenger som sagt å vite om nøkkelen jeg har også fungerer med disse versjonene...

 

Nøkkelen din fungerer fra 7100 til 7229 sånn ca. ;)

Lenke til kommentar

Microsoft Denies Windows 7 Has Gone Gold

 

A Microsoft spokesman denied widespread reports on the Internet that Microsoft has produced an RTM version of its Windows 7 operating system and would announce it a partners event on Monday.

 

 

"Contrary to the wide reports that we have an RTM build and plan to announce it today, we will do neither," said a Microsoft representative who asked not to be named. "I'm not sure where the report of the 13th originated, but it's nothing we've confirmed and it's simply false. We will RTM before the end of the month as previously announced."

 

Reports have said previously that the RTM version would be announced at the Microsoft Worldwide Partner Conference in New Orleans, coming against a backdrop of two surveys that reported that most businesses would hold off purchasing Windows 7, at least initially. Microsoft also announced Office 2010, and provided PCMag.com with a copy of the code for a hands-on evaluation.

 

PCMag.com's reviews team, which regularly receives information about Microsoft products ahead of time, said that it had not received confirmation from Microsoft that the RTM had been already completed or that July 13th would be the date of its release. Microsoft often maintains internal builds with higher numbers that still have a way to go before release. Microsoft has said, however, the build will appear "before the end of the month."

 

Despite Microsoft's claims, versions claiming to be final RTM have appeared on BitTorrent bearing the build number 7600, despite the fact that version 7300 has been believed to be the final build number. Many tech enthusiast blogs have reported that the milestone has been reached, including respected blogger Long Zheng, who has created a Web site called HasWindows7RTMed.com, which already displays an all-capped "YES" and a build number of 7600 below that, based on the underground file-sharing version that materialized over the weekend.

 

Windows 7's official build number has not yet been established, the Microsoft spokesman stated. "The way it works is that a build is produced and then run through a series of checks before declared the official build number for a milestone," he said in an email. "For RTM, those checks are much more significant (since RTM is an industry milestone as opposed to a MSFT internal milestone). There's no way to predict the build number until the build is through all the checks and declared RTM."

Endret av miCro
Lenke til kommentar

Får satse på det. Jeg har nå brukt en 30 GB partisjon i snart et halvt år til Windows 7 og er klar som et egg for å bruke hele systemdisken min kun til Windows 7. Jeg kunne selvsagt gjort det tidligere, men det var så enkelt og greit å bruke en virtual drive for å legge inn nye builds direkte fra Vista-partisjonen.

 

Noen som vet om RTM vil bli tilgjengelig for universitetenes MSDN? Jeg kan ikke se RC1 på MSDN til UiB.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...