Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Noen som vet om det er mulig å installere fra en intern harddisk? Lager en dedikert partisjon og booter fra den. Vet det er mulig med en ekstern harddisk, så mulighetene burde jo være der. Ville forenklet ting en hel del :) Takker for svar!

 

- edit -

Spør altså ikke etter hvordan, men om noen har erfaringer eller lenker. Prøvde å søke litt, uten å finne noe av særlig interesse.

Endret av loathsome
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det hjulet man hadde i Vista, satte alle vinduene dine i et "hjul" også kunne man bla mellom de som et arkiv.

Emm.. det heter jo Flip 3D. Win + Tab.

 

Det finnes klart bedre alternativer som viser flere åpne programmer om gangen tydeligere. Husker ikke hva de heter nå, men jeg vet at det bla. er mulig å få den (diskutabelt) beste som er å finne innebygd i Mac. Exsposé heter den. Bør testes. Den er helt genial :)

 

I tillegg vil jeg anbefale SmartFlip. Genial erstatning.

 

Direkte download link

 

Bruker den selv :)

 

EDIT: Oppdaget at man må legge SmartFlip på et eget sted, hvis ikke blir det liggende der du un-zippet det. Selvfølgelig legges det i Programfiler. Husk å sette det på start-up i programmets egne alternativer ;) Det kan finjusteres til de grader også.

Endret av PowerTorsk
Lenke til kommentar
Er ikke snakk om å trenge, er snakk om å ønske. Jeg ønsker å formatere disken før/når jeg installerer Windows 7.

 

Du vil få et alternativ under installasjon som heter "Format" under disk alternativene. Det kommer helt i starten av installasjonen. Det som er litt merkverdig er at denne funksjonen tar kun noen få sekunder og utføre. Rimelig sikker på at det er den samme funksjonen som het "Quick format" under Windows XP installasjonen. Det finnes ikke noen rå-formaterings alternativ. :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...