Gå til innhold

Sons of Anarchy - Generell Diskusjon - (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg satt på jobb i stad og tenkte litt... Clay har sagt at det beste i livet var å oppdra Jax. Han har alltid kalt han "son", selv i siste seongen etter alt som skjedde. Han ville ikke ta dealen med Romeo og Luis om å drepe Jax. Han ba Nomads om å få "birth certificates", o.l papirer fra safen, og Bobby gikk rett til Clay etter at Jax betrodde seg til han og Chibs om at Clay sto bak drapet på JT, og drapsforsøket på Tara.

 

Hva om Clay faktisk er faren til Jackson? :omg:

 

Min teori er at de papirene Clay hadde i safen, er det beviser for at han er faren til Jackson. I tillegg tror jeg Bobby vet om dette, siden han gikk til Clay og sa "I'm here to keep you alive" siden han skjønte at Jackson kom til å drepe Clay etter det han sa.

 

Neste episode heter også "Darthy". Darth Vader? I am your father?

Er jeg helt ute og kjører her?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel Jax virker jo til å være mye mer hensynsfull og god i bunnen enn Gemma og Clay som kun er ute etter egen vinning. Hvis man ikke tenker at minus og minus blir pluss blir han litt for ulik. Han virker alt for lik J.T. til å ikke være sønnen hans, selv om han begynner å få en mørkere og mer hensynsløs side i sesong 5, eller Jax er vel i bunn og grunn god, men valgene han tar er stort sett basert på følelser og humørsvinginger. Uansett så tror jeg Bobby vet noe om fortiden som ikke har kommet frem enda.

Endret av Mos Def
Lenke til kommentar

Jeg satt på jobb i stad og tenkte litt... Clay har sagt at det beste i livet var å oppdra Jax. Han har alltid kalt han "son", selv i siste seongen etter alt som skjedde. Han ville ikke ta dealen med Romeo og Luis om å drepe Jax. Han ba Nomads om å få "birth certificates", o.l papirer fra safen, og Bobby gikk rett til Clay etter at Jax betrodde seg til han og Chibs om at Clay sto bak drapet på JT, og drapsforsøket på Tara.

 

Hva om Clay faktisk er faren til Jackson? :omg:

 

Min teori er at de papirene Clay hadde i safen, er det beviser for at han er faren til Jackson. I tillegg tror jeg Bobby vet om dette, siden han gikk til Clay og sa "I'm here to keep you alive" siden han skjønte at Jackson kom til å drepe Clay etter det han sa.

 

Neste episode heter også "Darthy". Darth Vader? I am your father?

Er jeg helt ute og kjører her?

 

http://insidetv.ew.com/2012/11/24/sons-of-anarchy-charlie-hunnam-ron-perlman/

 

We had gotten through the worst of the season and only had two episodes left, so I started to give him the old nod or good morning or something.

 

:ph34r:

Lenke til kommentar

Tja .. jeg tror kjærlighet er Gemmas viktigste drivkraft, men spillet bringer henne av og til på vidvanke. Hun er en dyktig og smart manipulator, men det er rett og slett ikke mulig å ha så mye kontroll som hun ønsker over den brokete forsamlingen hun elsker, og derfor mister hun av og til grepet.

 

Clay er nok oppriktig glad i Jax, omstendighetene til tross, selv om han ikke er hans biologiske far. Hvis det var meningen at neste episode skulle avsløre dette, tror jeg ikke den ville ha et navn som henspilte til verdens mest kjente overraskelsesfarskap. Tror Sutter kødder med oss.

Lenke til kommentar

Hehe. Jeg husker Wanted. Egentlig ganske kul serie, litt Fastlane-aktig, som tiltross for sine hindringer fungerte bra. <3 Rashida Jones fra Parks And Recreation, Lee Tergesen fra Oz og Hurst hadde noen av birollene i serien. Også vel og merke seg, Gary Cole hadde hovedrollen (!).

 

tumblr_letf6cFAUY1qf9ild.jpg

 

Den barnerumpa iforhold til Opie.

 

Wanted-rashida-jones-325328_458_599.jpg

Lenke til kommentar

Endelig kan jeg entre denne tråden! Har blitt anbefalt SoA for lenge siden, men startet å se på det når Netflix ble lansert i Norge, de hadde tross alt 3 sesonger. Så fra da til nå, har jeg sett alt som er kommet ut hittils, og er på S05E11! Så de to første sesongene på en uke :p

 

Fantastisk bra serie, og virkelig jordnær føler jeg. Gode skuespillere og bra historie gjør at man føler med karakterene når det skjer noe. Gleder meg til å se hva som skjer de to siste episodene av sesongen nå! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...