Gå til innhold

Sons of Anarchy - Generell Diskusjon - (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin episode ja. Når Otto skulle lukte på håndleddet så var jeg overbevist om at kom til å ta seg en bit. Otto er gal, men det ømme punktet hans var en lur move. Synes ikke Juice fortjener å bli kverka uten en skikkelig forklaring. Men, karakterer blir jo kverka i øst og vest denne sesongen..

 

Klarte ikke å se på, var helt overbevist om at han skulle bite hun.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hva var det med den parfymen? Tara sto jo og fikla med seg selv på slutten der da hun tok litt på håndleddet.

 

Parfymen var kjerringa til Otto sin valgte lukt. For å komme gjennom til han og få rico casen bort, så spurte Tara Gemma hva som er Otto sitt såre punkt. Luane brukte en parfyme som Otto likte. Tara tok på seg den for å få han med på å få bort rico. Siste scenen når hun tok på litt parfyme og koste seg litt, den var interessant. Spesielt siden hun og jax hadde et "Moment" like før han gikk. "hold that thought"

 

Edit: Jeg digger Otto, han og "bag lady" er genistreker av Sutter.

Endret av indomitable
Lenke til kommentar

Åjada, og han drepte søstra til Hank! SoA kunne nesten vært en serie som kunne ha forsetta historien rundt Hank fra Terriers ihvertfall. Tror det er neste episode (som og igjen er 90 minutters episode) at Donal Louge dukker opp.

 

Egentlig litt overraskende at Jimmy Smits ikke var i denne episoden, spesielt når det er så nært slutten. Kanskje han blir til neste sesong allikevel, jeg er litt tvilende på at han blir, men kan skje.

 

Kult å se The Grim Bastards igjen, begynner å bli en stund siden vi så dem sist.

Lenke til kommentar

Hank er hovedkarakteren i Terriers, en fantastisk kortvarige serie alle burde se. Dama som spilte sykesøsteren Otto drepte, spilte søsteren til Hank i Terriers. Donal Logue som spilte Hank i Terriers vil dukke opp i de kommende episodene av Sons of Anarchy i en gjesterolle.

 

Redwood er et annet navn for Charming mener jeg. R`en i SAMCRO er Redwood. Det er ikke navnet til sykesøsteren, det var en strofe Otto tok.

Lenke til kommentar

Ottos måte å si at han trekker tilbake vitnemålet, (hvilket ødelegger RICO, og redder Sons of Anarchy-organisasjonen), men allikevel ønsker å straffe SAMCRO.

 

Sons lives (organisasjonen består), redwood bleeds (SAMCRO, avdelingen til JAX, som heter redwood original blir lidende, ved at Tara blir medvirkende til drap)

Lenke til kommentar

Var vel en annen fyr der inne også som så at hun sykepleieren ikke ga Otto noe.

 

Har mistet sansen for Jax nå merker jeg. Er nok meningen at han skal bli Clay versjon 2, men synes serien mangler en person man virkelig heier på. Bobby har jeg ingenting imot, samme med Tara. Men sistnevnte begynner å få dumme ting på CVen hun å. Samme med Juice. Ellers er hele gjengen blitt litt vel kaldblodige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...