Gå til innhold

Sons of Anarchy - Generell Diskusjon - (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg likte den siste episoden. Mer balansert, med noen gode, gammeldagse skurkestreker og mer varme. Har blitt såpass "dårlig vant" etter hvert at jeg var helt sikker på at den pakken kom til å eksplodere. Det er som regel ikke måte på hva gutta må gjennomgå, men denne gangen var det det. Fint.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Det var å anta for uker siden, men slik serien går nå - Slår ut orginale episoder av seriene 10 PM fra alle de store amerikanske kanalene (noe kabel-tv stort sett ikke gjør, spesielt på en hverdag) så kan FX få kjørt serien opp til sesong 9 minst hvis dette forsetter opp sesongen.

 

Å kansellere noe som gir profit og samtidig kan ha mye kjøtt på beina er noe neppe FX kommer til å slippe så fort som i sesong 7 slik det går nå. Den artikkelen du refererer til tar bare i bakhånd det som faktisk er kontrakta for, ikke hva som er inne i hue til Sutter eller hva som faktisk kan skje.

 

Sesong 8 eller 9 blir mest trolig den siste sesongen. Sesong 7 er for tidlig, spesielt slik serien går nå. Det kan hende at FX tillater pilotprosjektet til Sutter med kona Katey Sagal (Gemma) i hovedrollen for det. Spesielt hvis det ikke går ut over SoA både i form av Sagal på serien og tilgjengeligheten til Sutter. Mestparten av tiden vil gå til SoA og ikke det komiprosjektet. Sagal vil også kunne være tilgjenglig for begge, om seriene spilles inn på forskjellige tider av året og California (hvor mesteparten av FX-seriene spilles inn).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Interessen daua?

 

Må hande det til at han fyren som sa at Clay var bak innbruddene i hjemmene i Charming. Synes det var litt for lett med å være bare Clay, så jeg ville ikke tro at det var så lett. Men Sutter og Co ledet opp til avsløringen bra.

 

tumblr_mc1igeMZyZ1qb8if7o5_250.gif

 

Ah, castingen på denne sesongen er herlig. Litt skeptisk til Dave Navarro, men heck serien gjorde det tøft med Henry Rollins i sesong 2. Donal Louge blir kjempeherlig å få tilbake på tv-skjermen.

Lenke til kommentar

Neeeeeeeei.

 

Faen for en intens slutt på dagens. Denne sesongen har vært bra, kanskje ikke like bra som sesong 4 (minus del 2 av sesongfinalen), men en ting jeg har irritert meg på er den lille bruken av Pope. Hvis Pope skal være årets utgave av Jimmy O eller Zobelle så synes jeg de gjør det dårlig, kanskje et annet game med Pope, men allikevel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...