Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

The Anglo-american Cup?

EPL og FA vinnere mot MLS og US Open vinnere

 

Major League Soccer commissioner Don Garber revealed that talks are underway with the Premier League about setting up an Anglo-American Cup that would involve the winners of the English top flight and the FA Cup.

 

http://www.espnfc.com/major-league-soccer/story/2603302/mls-and-premier-league-in-talks-over-anglo-american-cup

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mtp hvor suksessfull post season opplegget til Chelsea var tror jeg neppe BPL lagene er interessert.

begge sider blir intersert i å få mere amerikanere intersert i fotball ($$$). Det amerikanske idrett markedet er utrolig stor, alle ønsker å tjene mere penger

EPL lag kommer hver sommer likevel men uten en alvorlig konkurranse. Ble det tatt alvorlig ville interessen blir stor.

Endret av jjkoggan
Lenke til kommentar

Seria A er jeg likegyldig til, så den håper jeg havner til Eurosport. Håper Cmore kjøper La Liga.

Cmore er jo TV2 nå, så de kjøper neppe noe annet. Håper at Discovery-gruppen kjøper La Liga. Hovedkamper på Max, andre kamper på Eurosport og på Dplay.no

 

Edit: Discovery-gruppen har rettighetene til Europa League kampene Hulk.

Endret av Corporal Jenkinson
Lenke til kommentar

Seria A er jeg likegyldig til, så den håper jeg havner til Eurosport. Håper Cmore kjøper La Liga.

 

Kan hende, Eurosport sitter vel i dag på Bundesliga og MLS, i tillegg til en drøss med kamper fra diverse U-lag, både klubb og landslag. De har jo plukket opp en del av det som de andre kanalene (les: TV2) ikke bryr seg om. Samtidig spørs det om de vil investere mer enn de allerede har. 

 

For min del er jeg ganske likegyldig til La Liga så den kan omså havne på Visjon Norge for alt jeg bryr meg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...