Gå til innhold

Skaperen - hva synes du?


Anbefalte innlegg

Da var det nye programmet Skaperen til TV2 i gang. Jeg må si meg dypt skuffet, da jeg trodde dette var et program som skulle fokusere på oppfinnelsene. I stedet så har de laget et dommerpanel som sitter og driter ut oppfinnelsene og ideene til andre mennesker. Dette blir for meg helt feil måte å gjøre de på. De bryter ned andres drømmer og gjør alt annet enn å oppfordre folk til å tro på sine egne ideer. Makan til slitsom kjærring enn hun mørke i dommerpanelet skal man lete lenge etter.

 

Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble altfor "Idol" for min del, bare dårligere tv-messig gjennomført. Hadde mye større tro på dette programmet, men det skuffet stort. Lavt budsjett eller? (Og så var jo noen av oppfinnelsene håpløse også da..)

 

Ble det spilt inn sist sommer (vær, klær)? Jeg har noen gode ideer, men hørte ikke om det der før nylig.. Hadde vel ikke turt å stille opp likevel :p

Lenke til kommentar

Hadde litt håp for dette, men vart skuffa ja, mykje prega av eit elendig opplegg og dårlige dommarar, spesielt ho med mørk hår, vart litt småforbanna på ho når han med Klagemuren.com var inne.

 

Ho gjekk jo til frontalangrep på fyren og gav han ei lekse om å tenke negativt og gudane veit kva, at folk må slutte å sitte på ræva og klage på ting som fungerer, herregud kor trangsynt er det mulig å bli?

 

Av alle oppfinnelsane var faktisk klagemuren den eg likte best. Det er ikkje lett å klage på produkter i dag og dei fleste har hverken tid, evner eller krefter til å ta opp kampen.

 

Idar Vollvik vart jo nesten sur på guttungen som hadde funnet opp ei usynleghetsdrakt. Her kjem ein liten gutt og har kome fram til samme idè som høgt lønna forskarar, også bryter han ut "MEN DETTE ER JO ALLEREDE FUNNET OPP!", litt skjønn må det vel være mogleg å ha?

 

Skøyteløparen var veldig stressa, virka på meg som at det var medfødt snarare enn at ho var oppstressa.

Styre lys og resten av det elektriske anlegget i huset er også mogleg i dag.

Det er forskjell på oppfinnelse og nisje, og eg hadde trudd det var meir snakk om oppfinnelsar altså.

 

Men eg måtte le av han som fraus på lillemann under dobesøket :!:

Lenke til kommentar

Sa bare at jeg syntes synd på gutten jeg ;):p Men når vi først diskuterer dommerne.

 

Jeg synes de rett og slett var noen idioter da de nesten ble sinna på gutten da han sa at han ikke visste at noe lignende eksisterte, han var jo bare 13. T.o.m, jeg som er 26 visste ikke at det der fantes engang.

 

Behandle så unge akkurat på lik linje med de som er godt voksene synes jeg var litt for dumt.

 

Så ikke mye før gutten så vet ikke hvordan resten av programmet før det var. Tanken på serien er jo god, men hvordan serien har blitt lagt opp synes jeg mindre om.

 

Tror ikke dette er noe jeg kommer til å se på mye gitt, 90% av den grunnen er til at den går på tv2 og jeg ser uhyre sjelden på tv2. De 10 siste er for at serien ikke falt i smak og tv2 blir ikke kanalen jeg kommer til å prøve og huske p.g.a denne serien i hvertfall.

 

24 og skal vi danse er de 2 tingene jeg har sett/ser på tv2

Lenke til kommentar
Skøyteløparen var veldig stressa, virka på meg som at det var medfødt snarare enn at ho var oppstressa.

Styre lys og resten av det elektriske anlegget i huset er også mogleg i dag.

5675906[/snapback]

Uhm, "oppfinnelsen" hennes var faktisk ganske genial. En databrikke som samlet og samkjørte alle elektroniske måleaparater og alarmer og sender automatisk signaler til vann/e-verk/brannvesen/politi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...