Gå til innhold

Skaperen - hva synes du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pannekaker e no funnet opp ja.. virket som hun va mest ute etter å få bygget på huset sitt. Den bærepose håndtak greien finns også.. men hun kom ikkje videre så alikevell ^.^ serien er også spillt inn for en stund siden så kan være ting e kommet på marketed i mellomtiden

Lenke til kommentar
Den bærepose håndtak greien finns også..

5712460[/snapback]

Hvor får man kjøpt sånne?

5712996[/snapback]

 

Bag Lift er faktisk et produkt av en Ålesunder (dama hans er søstra til en kompis av meg). Jeg har enda til gode å se folk faktisk bruke dette produktet på gata. Men mange butikker her i byen har en dispenser ved kassa der man kan plukke opp en Bag Lift, koster vel en tier eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Idar Vollvik vart jo nesten sur på guttungen som hadde funnet opp ei usynleghetsdrakt. Her kjem ein liten gutt og har kome fram til samme idè som høgt lønna forskarar, også bryter han ut "MEN DETTE ER JO ALLEREDE FUNNET OPP!", litt skjønn må det vel være mogleg å ha?

5675906[/snapback]

Hele den avvisningen der var jo en fiasko deluxe fra dommerene. De hadde tydeligvis ikke satt seg inn i oppfinnelsen og missforsto hele konseptet etter det jeg skjønnte av forklaringa til gutten. De eksisterend konseptene de avviste han med er jo totalt forskjellige fra det han hadde funnet opp. Det med fiberoptikk fungerer over hodet ikke på den måten og er umulig å lage til en drakt på den måten man så på videoklippet eller sånn jeg fikk inntrykk av oppfinnelsen hans. Det videoklipept verserte som en myte en stund på internett (rundt år 2000) med den påstanden om at dette var en usynlighetsdrakt. Fakta er at det videoklippet var basert på den velkjente bluescreen-teknologien som brukes blandt annet på værmeldingen på TV hver dag. Bluescreen er jo noe fullstendig annerledes enn det gutten forklarte. MEGET slett arbeid av dommerpanelet.

5691423[/snapback]

Jeg har sett det gutten forklarte på discovery channel for noen år siden. Da var det en lav bil med tvskjermer montert på den enesiden, og kameraer på andre siden. Ble "nesten" usynlig. Synd det er så lenge siden, men tror du kan finne noe om det på google.

Lenke til kommentar

Så episoden som gikk i dag. Syntes ikke akkurat at dommerpanelet var det beste... Idar virker litt tørr, hu trønder-dama virker som ikke har interesse for noe, men hun i midten virker som har litt peiling.

 

Jeg tror snowboardbukse-mannen kan komme et stykke. Uansett om det blir gjennom Skaperen eller ikke. Klær med holdningskampanje tror jeg kan funke.

Lenke til kommentar

Det er vel altfo få dommere som kan hvert sitt feil til å sitte der å si om "oppfinneslen" er bra nok eller ikke?

 

Lam0 program deluxe

 

 

Edit: Litt fet den boksa han duden hade laget av en fjellduk eller hva det heter..

Endret av Best0
Lenke til kommentar
Jeg tror snowboardbukse-mannen kan komme et stykke. Uansett om det blir gjennom Skaperen eller ikke. Klær med holdningskampanje tror jeg kan funke.

5717880[/snapback]

Ganske absurd ide spør du meg. Begynner å bli ganske lei av disse som kommer med to ting som allerede eksisterer for så å tro at de har funnet opp noe genialt ved å sette dem sammen. "Snowboardklær mot hasj" er kanskje den merkeligste/pinligste 'nyskapningen' til nå. Altså, snowboardklær finnes fra før. Og holdningskampanjer mot narkotika er vel ikke akkurat noe som aldri før har funnet sted? Skal vi ta for gitt at alle andre snowboardklær er FOR narkotika?

 

Og de to gamlingene som ville starte bandradio; kan de ikke bare få kjøpt seg et domene og sette i gang. Trenger ikke spørre Idar Vollvik om penger til sånt.

 

Forresten, hvis noen er interessert så har jeg et gulvteppe til salgs. Det er forsåvidt et ganske vanlig gulvteppe i seg selv, men det unike ved nettopp dette teppet er at det er mot rasisme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...