Gå til innhold

Skaperen - hva synes du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den ideen som skilte seg ut var egentlig ostegreia.. Vi som har erfaring fra restaurant/hotell vet at dette er ikke dumt, vell og merke om den funker.

Er helt utrolig at denne oppfinnelsen ikke ble kjørt hardere og at domerne ikke ser potensiale.. Isteden ser vi dusteting som den posegreia i vasken bli ført frem..

Alle som har vasket litt vet at dette er bare tøv, ingen vil bruke slikt..

 

Det er synd at det sitter folk i juryen med så lite kompetanse og forståelse av oppfinnelser.. De som kommer med oppfinnelser trenger ikke utdannelse, men de som avgjør burde virkelig ha skikkelig teknisk innsikt.. Ingeniører og lignende..

Isteden har dem satt folk som kan tjene penger på en idè i juryen..

Eneste med litt ydmykehet til tider er Idar Vollvik, så ikke innslaget med usynlighetsgreia, men synes han virker mest positiv av alle der..

Ser ut som de 2 andre er satt der kun for å rakke ned på folks ideer..

 

Og ja, er skuffet over at det ikke kommer flere "gode" ideer igjennom...

Flyvinge.. lo godt av den greia.. Man bør kanskje ha litt utdannelse for å utvikle akkurat denne ideen.. :whistle:

Lenke til kommentar
Da må ha en kunne skjønnskrift, heroin-pennen skal selfølgelig være ekslusiv, og ikke tilgjengelig for hvem som helst!

5833813[/snapback]

Jeg er en jævel på skjønnskrift!

5834048[/snapback]

 

meget bra, da har vi en deal! :thumbup:

 

Jeg begynner øyeblikkelig å skrive ''heroin er ut'' på alle kulepenner jeg kan finne!

 

PS! dårlig skriveleif av meg i siste post :p yea yea

Lenke til kommentar
Er han lættis duden med klær mot hasj fortsatt med? hehe, beste er at han ser ut som han har røyka tett i flere år... hehe fet kar!

5833480[/snapback]

Jeg skjønner ikke hva som er så spes. med ideen hans?

5833580[/snapback]

 

Hallo? Han har jo et kjempekonsept. Jeg har en haug med klær i skapet, men utrolig nok er ingen av dem i mot hasj. Jeg sier ikke at klærne mine er _for_ hasj, men de tar liksom ikke noe standpunkt.

 

Bare vent til verden får øynene opp for dette opplegget her.

 

 

 

 

Men når jeg tenker meg om. Hva om den halvveis fungerende osteboksen hadde vært mot mobbing; hadde han gått videre da?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Audun som har lagd sin egen snowboardkolleksjon får veldig mye oppmerksomhet fordi dette er en relativt uvanlig idé å komme med på en sånt program.. Det som vekker enda mer oppsikt er hvor langt han har kommet, men problemene begynte jo når han skulle finne en proff som ville bruke klærne.. Audun selv ville heller gi spons til de som er på et litt lavere nivå enn profesjonelt(fair enough), men han høster ikke akkurat applaus i snowboardmiljøet for det.. Mange syns rett og slett at konseptet "klær mot hasj" blir for dumt.

Lenke til kommentar
Audun som har lagd sin egen snowboardkolleksjon får veldig mye oppmerksomhet fordi dette er en relativt uvanlig idé å komme med på en sånt program.. Det som vekker enda mer oppsikt er hvor langt han har kommet, men problemene begynte jo når han skulle finne en proff som ville bruke klærne.. Audun selv ville heller gi spons til de som er på et litt lavere nivå enn profesjonelt(fair enough), men han høster ikke akkurat applaus i snowboardmiljøet for det.. Mange syns rett og slett at konseptet "klær mot hasj" blir for dumt.

5892074[/snapback]

 

 

Det som vekker mest oppsikt er at han er helt fjern når han skal reklamere for klærene mot hasj, skulle tro han nettopp hadde røyka.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...
Istedenfor å lage en ny tråd bumper jeg denne.

 

I kveld begynner Skaperen med auditioner-sendinger på nytt igjen. Forhåpninger? Noen som har meldt seg på?

7933820[/snapback]

Er jo en viss fare for at ideen med automatisk strømjustering direkte i stikkkontakten kan nå ganske langt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...