Gå til innhold

Ny minstemann i Nano-serien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Dette var sannelig greit for oss som ikke er så kravstore når det gjelder lagringsplass.

 

EDIT: Jeg vil nok gå til innkjøp av en slik en. Prisen vil nok falle etterhvert og da kan jeg gjøre et "røverkjøp".

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar
Flott, kommer til å kjøpe en slik en når prisene syker litt  :dribble:

5567053[/snapback]

Prisene på iPoder holder seg stabilt, og iPod nano kommer nok ikke til å bli noe billigere enn dette. Så du får enten kjøpe brukt, eller begynne å spare ;)

 

Selv så har jeg litt lyst på en shuffle, siden jeg allerede har en iPod 3G. Bra at prisene sank på den modellen.

Lenke til kommentar

Det er neppe noen forskjell. 4GiB-utgaven bruker to flashbrikker a 2GiB og 2GiB-utgaven bruker to flashbrikker a 1GiB. Brikkene har samme fysiske størrelse og veier derfor ganske likt (ca 1 gram hver). Jeg antar at den nye 1GiB-modellen kommer til å bruke to flashbrikker a 512MiB og dermed få samme vekt som de to andre.

 

Ellers så tror jeg nok prisen blir et par hundrelapper lavere så snart den begynner å selges andre plasser.

4GiB-utgaven koster 2190 kr hos Apple og 1999 kr hos billigste leverandør.

2GiB-utgaven koster 1790 kr hos Apple og 1599 kr hos billigste leverandør.

1GiB-utgaven koster 1349 kr hos Apple.

Lenke til kommentar
1gb holder mer en nok til normale folk som ikke har behov for en mobil epenis. For meg er vel denne litt aktuell, men jeg har ikke helt sansen for ipods.

5567680[/snapback]

Mobil epenis? :ermm:

 

Når du har ei stor musikksamling er det kjekt å ha heile tilgjengeleg, spesielt om du skal på langtur.

 

Fint at prisene synker også på iPod :yes:

Lenke til kommentar
Kult:)

Noen som vet om det er mulig å få tak i radiosendere på iPod nano ennå? Vet det finnes på de større modellene...

5567515[/snapback]

 

Det har kommet ja, men i motsetning til de som finnes til de andre modellene (som du plugger i på toppen av iPod'en) så er denne en slags sak du setter iPoden oppi. Da blir den ca dobbel så tykk. Den ser omtrent ut som en " L " og så setter du nano'n på det lille platået på L'en..

 

Var det forståelig??

 

edit: Slenger med en liten link og jeg.. Nanotripp faktisk :p

Endret av Nero Burningwr00m
Lenke til kommentar
1gb holder mer en nok til normale folk som ikke har behov for en mobil epenis. For meg er vel denne litt aktuell, men jeg har ikke helt sansen for ipods.

5567680[/snapback]

 

Når du har 200gb med musikk er 1gb litt lite, er litt kjedelig å måtte oppdatere innholdet hele tiden.

5567871[/snapback]

Når du har 200gb med musikk har du for mye! :whistle:

Har du så mye musikk har du mer eller mindre lastet ned album på "måfå" eller ......... Går faktisk ann å overføre de sangene du faktisk hører på, og ikke masse annet du aldri hører på. For har du 200gb er det nok MASSE du ikke hører på.

 

Velg ut den musikk du hører på, så sitter du sikker igjen med under 1gb. Det er ivhertfall noe slikt du kommer igjennom på en dag med togtur eller lignende. Og liker du musikken blir du ikke lei av å høre samme sang en gang hver 24t!

Lenke til kommentar

Har selv en Giga shuffle, og det er den beste spilleren for min del.

Solgte min 20 giga Ipod u/fargeskjerm for å kjøpe shuffle. Den ser nesten ut som et smykke og er så utrolig liten og nett. Stor nok til mitt bruk. Bytter musikk en til to ganger per måned.

 

Det eneste jeg ikke liker er Itunes. Kvittet meg med den. Nå vises den som en stasjon og jeg slipper den masete itunes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...