Gå til innhold

Horizon Forbidden West skal vises frem i en videosending på torsdag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte Horizon: Zero Dawn, men spilte det kun fordi det kom på PC.

Spiller Forbidden West også hvis det kommer på PC en dag.

Ikke et type spill jeg er interessert i å spille på konsoll, og en PS5 er også såpass dyr at å kjøpe en maskin til flere tusen ikke gir mening hvis det er bare ett eller to spill jeg kunne tenkt meg å spille uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Randalf the Black skrev (43 minutter siden):

Likte Horizon: Zero Dawn, men spilte det kun fordi det kom på PC.

Spiller Forbidden West også hvis det kommer på PC en dag.

Ikke et type spill jeg er interessert i å spille på konsoll, og en PS5 er også såpass dyr at å kjøpe en maskin til flere tusen ikke gir mening hvis det er bare ett eller to spill jeg kunne tenkt meg å spille uansett.

En ps5 er 3 ganger rimeligere enn en middels brukbar gamingpc, men du hadde ikke tak i den uansett enda :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar
TheKims skrev (7 minutter siden):

Det blir jo uansett dyrt for å spille et eller to spill. Jeg er litt i samme båt hvor jeg har veldig lyst på God of War og Gran Turismo, men å betale 6000kr + for to spill blir litt i overkant mye synes jeg. 

Sant nok, men det dukker kanskje opp flere spill etter hvert du kan tenke deg :) 
Det begynner å komme en del spill til ps5 etterhvert. Men ja man må jo like de også. Er snart kun ekslusive titler som gjør at man favoriserer konsoller.  

 

Lenke til kommentar

Får jo litt mer enn middels gaming pc for 18 laks da :p

menmen, Ser man tilbake til ps3 og ps4 har det etter min mening lett verdt å ha en kun pga eksklusive titler.

Ps4 har støvet ned til de grader men ville ikke vært foruten f.eks siste uncharted, last of us (remaster, ikke 2), horizon, spiderman og god of war. Sikkert flere jeg glemmer og.

 

edit: on topic. blir kult å se litt mer fra spillet. Håper de har forbedret svakhetene i spillet og bygger videre på det som var bra. 

Endret av barezell
Lenke til kommentar
TheKims skrev (2 timer siden):

Det blir jo uansett dyrt for å spille et eller to spill. Jeg er litt i samme båt hvor jeg har veldig lyst på God of War og Gran Turismo, men å betale 6000kr + for to spill blir litt i overkant mye synes jeg. 

Om du kun skal spille et eller to spill så kan du selge hele greia igjen og kanskje bare tape noen hundrelapper.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
mkri96 skrev (1 time siden):

Haha vet ikke hvordan "middles" pc du får for 18 laken, for 18 har du en top tier rig

Hadde selv en pc for et par år siden som kostet 17000, den var ikke hi end, men ca medium om det er lov å si. 
Men jeg husker også da vi gav 2400 kroner for 4 MEGAbyte minne i den gode gamle tiden med X386 pc, Dos og Windows 3.11 
Good old days

Endret av Ghost pirate LeChuck
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
7 hours ago, TheKims said:

Det blir jo uansett dyrt for å spille et eller to spill. Jeg er litt i samme båt hvor jeg har veldig lyst på God of War og Gran Turismo, men å betale 6000kr + for to spill blir litt i overkant mye synes jeg. 

Kjøpte en Xbox One X kun for å spille RDR2, hva er problemet? ;)

Lenke til kommentar
9 hours ago, aidskake said:

Kjøpte en Xbox One X kun for å spille RDR2, hva er problemet? ;)

Hvis du har penger nok til å "rettferdiggjøre" det kjøpet så er det ikke noe problem.
Men hva som er "penger nok" får være opp til hver enkelt å avgjøre.

Jeg kan kjøpe en PS5 (når enn jeg hadde fått tak i en) og kjøpt Horizon:FW, og spilt gjennom det. Jeg hadde ikke gått sulten eller hatt problemer med å betale regninger eller lån.
Men det er bare mer enn hva jeg personlig føler er "verdt" å bruke på et spill.

Lenke til kommentar
20 hours ago, Iki said:

Hvor mange spill må til for at det er verdt å betale 5.000,- for konsollen?

Har ikke noe fasitsvar på det, for min egen del er det for mye å betale for bare ett eller to spill i hvertfall. Har ikke tenkt gjennom nøyaktig hvor mange spill som må til.

Andre får ha sin egen mening om hvor mye som må til for at det er verdt det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...