Gå til innhold

Borderlands 3 er annonsert – se den første traileren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Latterlig. 50 hadde vært plenty..

 

Da har du tydeligvis aldri spilt Borderlands, og kanskje er du ikke egnet heller til akkurat dette spillet.

 

Jeg syntes dette var kjempegøy. 50 våpen i dette spillet hadde blitt enormt kjedelig. I løpet av 100 timer i BL2 har jeg vært gjennom sikkert 600 våpen. Man jakter hele tiden på bedre og det kommer hele tiden bedre, med bedre stats, annerledes specials (fire, frost, poison etc) og kombinasjonene er praktisk talt uendelige. Og hver kombinasjon føles ganske unik. Etter å ha gått gjennom 7 hagler, kan man plutselig få en 8. hagle som har eksploderende pellets, men som følge av dette bruker 3 skudd fra magasinet om gangen så man må lade oftere. Og liker man feks denne kombinasjonen vil man begynne å jakte på en hagle som har den samme specialen men som feks bare konsumerer 2 skudd pr skudd eller har større magasin. Denne jakten på nye våpen, med nye specials og kombinasjoner av stats er kjempegøy for de som liker BL-spillene. Det tilfører et element som gjør spillopplevelsen helt unik fra andre spill :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Latterlig. 50 hadde vært plenty..

 

Da har du tydeligvis aldri spilt Borderlands, og kanskje er du ikke egnet heller til akkurat dette spillet.

 

Jeg syntes dette var kjempegøy. 50 våpen i dette spillet hadde blitt enormt kjedelig. I løpet av 100 timer i BL2 har jeg vært gjennom sikkert 600 våpen. Man jakter hele tiden på bedre og det kommer hele tiden bedre, med bedre stats, annerledes specials (fire, frost, poison etc) og kombinasjonene er praktisk talt uendelige. Og hver kombinasjon føles ganske unik. Etter å ha gått gjennom 7 hagler, kan man plutselig få en 8. hagle som har eksploderende pellets, men som følge av dette bruker 3 skudd fra magasinet om gangen så man må lade oftere. Og liker man feks denne kombinasjonen vil man begynne å jakte på en hagle som har den samme specialen men som feks bare konsumerer 2 skudd pr skudd eller har større magasin. Denne jakten på nye våpen, med nye specials og kombinasjoner av stats er kjempegøy for de som liker BL-spillene. Det tilfører et element som gjør spillopplevelsen helt unik fra andre spill :)

70 forskjellige våpen, 10(assault rifle, rifle,sniper,greanade launcher, hagle, rocket launcher og sub machine gun fks) i hver klasse med forskjellige stats.... Og jo, jeg spiller slike spill. Er godt i gang med Division 2. Kunne hatt mer enn 70 også da, fks 140.

Men en milliard våpen står det her. våpenkombinasjoner skulle det stått.

Lenke til kommentar

Jeg gir skylden til BL1 og BL2 for alle spill som kom med den kjedelige barnlige tegneserie grafikken som alle skulle bruke etter nevnte spill, og det ser ut som Gearbox ikke har kommet ut av 2007 enda, da dette ser helt likt ut som BL2.

Nå det er sagt, begynte jeg min aller første gjennom spilling av BL2 (BL1 rørte jeg aldrig) i går, selv om jeg ikke fordrar grafikkstilen, liker jeg skytefølelsen.

En milliard våpen tar jeg med en klype salt. Her er det uendelig med forskjellige fargekombinasjoner og stats.

 

Dette blir Epic låst i ett år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...