Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når lar dere flørten/kjæresten få innsikt i Snapchat/Facebook'en din?


Anbefalte innlegg

Tittelen sier det meste.

Den gjelder både for jenter og gutter.

 

På hvilket tidspunkt i prosessen fra å bli kjent med hverandre til dere er kjærester lar dere flørten/kjæresten se meldingene på facebook, og snappene/vennene på Snapchat?

 

 

Jeg har mye folk fra Tinder og sjekkeapper på min snapchat. Bør jeg blokkere alle jenter utenom hun jeg holder på med eller kan jeg med god samvittighet ha de der sålenge det ikke er noe seksuelt som blir sendt/tilsendt der?

 

 

 



Anonymous poster hash: f928b...563
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva mener du med å la vedkommende se meldingene? Altså, se på innboksen, eller klikke seg inn på hver enkelt samtale?

 

 

Min kjære har aldri lest i min innboks, og ikke jeg i hennes. Dette er private meldinger. Jeg hadde nok fått lov å lese om jeg ville det, men jeg har ingen interesse av å gå gjennom hennes samtaler.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Hva mener du med å la vedkommende se meldingene? Altså, se på innboksen, eller klikke seg inn på hver enkelt samtale?

 

 

Min kjære har aldri lest i min innboks, og ikke jeg i hennes. Dette er private meldinger. Jeg hadde nok fått lov å lese om jeg ville det, men jeg har ingen interesse av å gå gjennom hennes samtaler.

 

 

Jeg snakker om begge deler, både se innboksen og lese samtalene. Er ikke alle som har noe å være redd for. Men jeg har f.eks. samtaler med tidligere ONS der, som jeg helst ikke vil at en kjæreste skal få se...

 

Lurer rett og slett på hvor normalt det er å dele slikt.

 

Anonymous poster hash: 44588...28a

Lenke til kommentar

Hva du har hatt av private samtaler før dere to var en greie, har vel ingenting å si? Hvorfor skal ny kjæreste se dette? Bør egentlig lyse noen varsellamper dersom han/hun krever å få innsyn i dine private samtaler. Kan potensielt sitte med en kontrollerende/sjalu person.

 

Dessuten, selv om du ikke har noe å skjule så føler jeg jo også at du har et slags ansvar overfør de du har snakket med også. At ikke alt de har sagt til deg privat bare blir delt videre. 

Endret av Nevnarion
  • Liker 1
Lenke til kommentar

A L D R I ! ! !  Hvorfor i all verden skal en vise frem/dele noe der?

 

De fleste som er så veldig interesserte i det har som regel en mistanke om noe tenker jeg.........

 

 

Det finnes ikke noe hemmelig i det hele tatt i mine meldinger eller lagret på mobilen/pc i det hele tatt, men de er likevel mine private, og de er det ingen andre som har noe med.

 

Jeg får ofte mobilen, nettbrettet eller pc'n til frua i fanget så fort at det er ett eller annet problem med det, men det er bare ikke snakk om at jeg gjør noe som helst med det uten at hun er ved min side og ser hva jeg gjør. Hun sier det ikke er noe farlig og at det er bare å gjøre det du må, men det føler jeg meg høyst ukomfortabel med. For jeg vil ikke ende opp i den situasjonen at når jeg har fri tilgang til hennes ting, så ønsker hun det til mine også. Så enten får hun sette seg ned og se hva som skjer, eller så ligger det urørt frem til hun har muligheten til å gjøre det.

 

Jeg kjenner jo godt til alle hennes passord og slikt fordi det er jeg som må ordne med dette, men skjer aldri uten at hun er tilstede.

Så «snoke» kan jeg egentlig gjøre akkurat når jeg vil, men det kunne bare aldri falle meg inn å gjøre det. For det har jeg rett og slett ikke noe med, noe er privat, og dette er nettopp det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Aldri. Private meldinger er private. Kona mi (sammen i 13 år, gift i 10) har ikke tilgang til mine private meldinger og det kommer hun aldri til å få heller. Jeg har heller ikke tilgang til hennes private ting. Bortsett fra konkrete «her, se hva jeg og tante Gerda pratet om» hvor man viser det relevante er det aldri noen grunn for noen å se partnerens private meldinger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Interessant. Jeg har ingen erfaring med å være i seriøse forhold, så vet ikke hvor grensen egentlig går.

 

Trodde kanskje man delte alt i parforhold. Og kanskje hun en gang vil låne mobilen min en gang for å ta snaps av oss, og kanskje akkurat i et øyeblikk vil hun se at jeg har mange andre kvinner på snaplista mi.

Så føler jeg må slette alle andre kvinner for at hun ikke skal mistenke meg for å være "utro" eller snakke med andre kvinner.



Anonymous poster hash: 44588...28a
Lenke til kommentar

Det er en sunn balanse i dette. Du burde ikke skjule ting, men hun burde ikke kreve å sette seg ned og lese ting heller. Jeg ser av og til samtalene til min samboer hvis hun skriver mens jeg sitter ved siden av. Eller vi åpner snapper i hverandres nærhet. Ikke noe rart. Men ingen krever å få se noe.

En viktig ting jeg vil påpeke er at du burde opplyse om du fortsatt prater med noen du har holdt på med tidligere. Hvis du begynner et forhold med noen, og samtidig har daglige/ukentlige samtaler med en tidligere partner (ONS eller mer) uten å informere om det så  kommer det til å ødelegge mer enn om du var åpen og ærlig om det på forhånd.

Det går selvfølgelig litt på sjalusi, men aller mest på det å kunne stole på noen. Hvis du prater jevnlig med tidligere partnere uten å nevne det, så kan det gjøre det vanskeligere å vite om du er til å stole på da det er vanlig blant de som er utro å gjøre slikt.

Lenke til kommentar

 

Tittelen sier det meste.

Den gjelder både for jenter og gutter.

 

På hvilket tidspunkt i prosessen fra å bli kjent med hverandre til dere er kjærester lar dere flørten/kjæresten se meldingene på facebook, og snappene/vennene på Snapchat?

 

 

Jeg har mye folk fra Tinder og sjekkeapper på min snapchat. Bør jeg blokkere alle jenter utenom hun jeg holder på med eller kan jeg med god samvittighet ha de der 

 

 

 

 

Anonymous poster hash: f928b...563

 

Lenke til kommentar

Hvilken interesse har du av å ha tidligere ons på snap? Er det fordi dere er venner og ikke noe mer, så hadde jeg beholdt personen på snap. Er det for å ha muligheten åpen til senere så hadde jeg slettet.

 

Jeg hadde ikke latt kjæresten fått fri tilgang til alle samtalene mine, det handler jo ikke bare om meg, men den andre parten i samtalen. De forventer jo at det er en privat samtale mellom dere to, ikke en tredje leser. Å se venner på fb og snap burde derimot være helt innafor.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg driver ikke med Facebook, Snapchat, og alt det greiene der. Jeg fikk min første smartphone i 2016. Eneste private jeg har må være SMS og epost.

 

Før drev jeg å endret passord etter hver gang jeg lot dama låne telefonen min. Men til slutt orket jeg ikke bry meg noe mer. Meldingene mine er så utrolig kjedelig lesestoff, uansett. Stoler på henne når hun sier hun ikke leser dem. Og det er god nok for meg.

 

Jeg kan passordet til hennes telefon også, men har aldri noensinne sett på meldingene hennes. Jeg finnes ikke nyskjerrig på sånt, og tenker ikke engang over det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...