Gå til innhold

SNIKTITT: Shadow of the Tomb Raider


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utfra hva jeg har sett av spillet så blir det knallbra, bare å glede seg. Også kan det kanskje være greit å sende en skribent som ikke har pms for å anmelde spill.

 

Om det anmelder sier er sant så er det jo ingenting som er bedre enn at vi får vite det. Skal han heller sitte å lyge eller vri om på hva han mener slik at det samsvarer med din hype og forventninger?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Savner når disse spillene krevde litt hjerne å mestre.

 

Grunnen til at Tomb Raider var vanskelig for 20 år siden er at da var vi bare barn, ikke at de faktisk var vanskeligere.

 

Om noe så føler jeg at slike puslemekanikker bare har blitt mer og mer infløkt med årene, jeg gikk tilbake og prøvde de første Tomb Raider spillene og var nesten lamslått over hvor banalt enkle de var.

Lenke til kommentar

Grunnen til at Tomb Raider var vanskelig for 20 år siden er at da var vi bare barn, ikke at de faktisk var vanskeligere.

 

Om noe så føler jeg at slike puslemekanikker bare har blitt mer og mer infløkt med årene, jeg gikk tilbake og prøvde de første Tomb Raider spillene og var nesten lamslått over hvor banalt enkle de var.

 

Hehe nja, jeg var ikke noe barn for 20 år sida, men syntes puzzles i for eksempel Anniversary var langt mindre fordummende enn det vi ser i de seneste TR titlene. De få puzzles som vi ser i dag, virker mer som har blitt lagt inn der for å minne om at det er Tomb Raider vi spiller, for det er jo omtrent det eneste som minner om de første spillene i serien. Hovedfokuset i dag er jo å plaffe ned mest mulig helst på minst mulig tid, noe som minner fint lite om det originale konseptet. Kall det gjerne Hollywood fetish.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

 

Grunnen til at Tomb Raider var vanskelig for 20 år siden er at da var vi bare barn, ikke at de faktisk var vanskeligere.

 

Om noe så føler jeg at slike puslemekanikker bare har blitt mer og mer infløkt med årene, jeg gikk tilbake og prøvde de første Tomb Raider spillene og var nesten lamslått over hvor banalt enkle de var.

 

Hehe nja, jeg var ikke noe barn for 20 år sida, men syntes puzzles i for eksempel Anniversary var langt mindre fordummende enn det vi ser i de seneste TR titlene. De få puzzles som vi ser i dag, virker mer som har blitt lagt inn der for å minne om at det er Tomb Raider vi spiller, for det er jo omtrent det eneste som minner om de første spillene i serien. Hovedfokuset i dag er jo å plaffe ned mest mulig helst på minst mulig tid, noe som minner fint lite om det originale konseptet. Kall det gjerne Hollywood fetish.

Desverre så er det blitt mye mer hollywood i bransjen. Folk vil ha spillene sine cinematisk, mer action. En skal ikke få bruke hjernen idag.

Lenke til kommentar

Spilte igjennom HOB for noen uker siden. Sjarmerende spill, med en del utfordringer, som Puzzles og Dungeons. Ikke nødvendigvis frustrerende vanskelig, men nok til at det gir en god mestringsfølelse å klare det. Og med langt mindre hint og annen hjelp slik det har vært vanlig i de siste TR spillene. Håper derfor som andre at vi kan få litt flere utfordringer i Tomb Raider også. Slik det er nå så er det nesten vanskelig å skille Tomb raider fra COD. Ja jeg vet det er å overdrive litt, men det er vel ikke til å stikke under en stol at de siste Tomb raider spillene har vært veldig action orientert.

Lenke til kommentar

Endelig såå skal vi "gutta" og jentene få igjen Lara Croft på skjermen! Dette spillet må bli like bra som Rise Of The Tomb Raider i grafikk og at det vil krever sitt av pc-rig for å få en max opplevelse.Jeg vil tro at Nvidia skal mekke det til så det blir perfekt for de som har kraftige High End grafikkort, ja den dama er svært krevende kan jeg si...hehe.Det skal bli interessent om spillet får en vanskeligsgrad som setter deg på en hard prøve, ja uten at du må ta livet av Lara Croft, for det gjør vi vel ikke...hehe.Og tenk at det blir samma stemmen igjen selveste:Camilla Luddington med sin british accent og mer muskler, så nå snakker vi "Rambo Lara Croft"!Vel vi må venta 70 dager til,jeg bestilte det den 27/4-18 med alt man kunne få med i Shadow Of The Tomb Raider.Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves vettu.

Lenke til kommentar

"Rambo/Predator"=Lara Croft... Shadow of The Tomb Raider

Endelig endelig så skal vi få noe som virkelig kan bli det TØFFESTE og MØRKESTE av spillene av Lara Croft!Ja de ca. 3 min av traileren var sååå faen meg så hardtslående,dette må jo være mannen i fra

Call of Duty som har bestemt, om jeg husker riktig at han kom med på utviklingen av Shadow Of The Tomb Raider...? Det var jammen noe med selve Lara Croft utsende som ikke var helt i det "vakkreste laget" og at hun skulle se eldre eller voksen ut kan ikke stemme helt...hehe.Vel mer muskler er det blitt på Lara sin kropp og det ble jammen på Alicia Vikander i Tomb Raider filmen også men kanskje ikke så vakker som Alicia Vikander, litt ønske tanker der...hehe. Jeg bestilte det i fra Steam med full pakke og det kosta litt, selv med rabatt på nesten 200 kr så ble det jammen 811 kr i kassen til steam. Ja den dama har koste meg mye i det siste,du vet grafikkort og super skjerm for at hun skal bli vakker i 2560x1440...hehe. Ja ja også stemmen til

Camilla Luddington er sååå med igjen det er jo helt fantastisk!PS: Vel den siste YouTube på 7 min 14 sek er den beste(3 uker siden),da jeg hadde bare sett den første for 2 mnd siden så kan Lara Croft blitt(pussa opp) vakker igjen...hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...