Gå til innhold

Salg av Ekstra-artikler til andre (gratis)portaler?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her går HW på en skikkelig smell.

 

Ta betalt for innhold på egne sider samtidig som samme artikkel gjøres tilgjengelig gratis hos Aftenposten.

 

Det må vel kalles total skivebom. Her bør vi snakke trekk i lønn!

 

Kommentar og forklaring fra redaksjonen imøtesees snarest!

Endret av Valotunk
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Her går HW på en skikkelig smell.Ta betalt for innhold på egne sider samtidig som samme artikkel gjøres tilgjengelig gratis hos Aftenposten.Det må vel kalles total skivebom. Her bør vi snakke trekk i lønn!Kommentar og forklaring fra redaksjonen imøtesees snarest!

 

Enig, hvorfor skal vi HW-medlemmer betale mens andre får den samme artikkelen gratis.

Her har hw.no vært veldig slu med sin "ja takk, begge deler" mentalitet.

 

Skjerpings HW!

Lenke til kommentar

Fremdeles ingen respons fra redaksjonen her.

 

En god forklaring bør foreligge rimelig snart for å opprettholde troverdigheten til HW.no.

Hei

Grunna flytting av tråden har det blitt litt forumlogistikk. Tråden er berre to dagar gammal, og det har vore helg. Det vil nok dukke opp eit svar når neste veke startar. :)

Lenke til kommentar

Hei,

 

Takk for tilbameldingene her, og jeg forstår at det ble reaksjoner på dette.

 

Først av alt må jeg få si at sakene har gått ut både på Hardware Ekstra og Aftenposten slik de gjorde på grunn av litt dårlig kommunikasjon fra vår side. Vi lovet en sak som dette til Aftenposten, som vi jevnlig gir saker til helt gratis, samtidig som vi la den opp i pipen for Hardware Ekstra. Det var vår feil, og jeg beklager det.

 

Vi oppdaget dette litt sent, og etter litt diskusjon bestemte oss for å la det gå denne gangen - primært fordi sakene er forskjellige. Som dere ser er det mer stoff i Hardware-versjonen av saken, stoff som ikke ligger hos Aftenposten, som var grunnen til at vi lot det gå. Vi har ingen direkte motivator for å faktisk gi fra oss Ekstra-sakene på denne måten, hverken økonomisk eller på andre måter, så det var rett og slett en måte vi prøvde å løse problemet på.

 

Med tilbakemeldingene herfra er det klart at vi ikke skal gjøre det på denne måten. Nå har vi lært, jeg forstår at dette ikke er populært. Glemmer vi oss en gang i fremtiden, skal saken ligge åpen på Hardware også.

Endret av Nilsen
Autocorrect-rettinger
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei,

 

Takk for tilbameldingene her, og jeg forstår at det ble redaksjoner på dette.

 

Først av alt må jeg få si at sakene har gått ut både på Hardware Ekstra og Aftenposten slik de gjorde på grunn av litt dårlig kommunikasjon fra vår side. Vi lovet en sak som dette til Aftenposten, som vi jevlig gir saker til helt gratis, samtidig som vi la den opp i pipen for Hardware Ekstra. Det var vår feil, og jeg beklager det.

 

Ble litt fristet. Håper jeg slipper å få slike jevlige saker da. Artig konsept, med opprettelse av parallelle redaksjoner. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...