Gå til innhold

Intim skrekk i førsteperson (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil påstå at Alan Wake havner sammen med Resident Evil og Dead Space, iallefall ut ifra de hittil 5 timene jeg har spilt det.

 

Uansett. Dette spillet så meeeget interessant ut, det dumme er at det er tilgjengelig allerede sommeren 2013. Jeg vil tro jeg kommer til å trenge minst 2 år til å komme meg etter nye Amnesia kommer utpå nyåret.

Lenke til kommentar

Jeg vil påstå at Alan Wake havner sammen med Resident Evil og Dead Space, iallefall ut ifra de hittil 5 timene jeg har spilt det.

 

Enig der. Jeg synes ikke Alan Wake har noe i skrekksjangeren å gjøre. Nifst var det i alle fall ikke.

 

Aner ikke helt hva jeg skal synes om Outlast ennå. Sinnssykehus er jo ikke akkurat unikt, og de få spillene jeg har spilt der det handler mer om å løpe fra fiendene enn å banke dem har vært ræva, for å si det mildt.

 

Så slik jeg skjønner det er det litt som Slenderman (som jeg forøvrig ikke har spilt), altså at du vandrer rundt før det kommer noen galninger etter deg, og da er det bare å beina?

Jeg prøvde Slender en stund. Det startet rett på sak med null historie eller noe som helst annet enn at du skal finne noen sider til en bok. Du får null hint om hva kontrollene er og hvordan du gjør ting, og når Slenderman dukket opp var det med en gang game over. At noen faktisk liker dette skjønner jeg rett og slett ikke.

Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar
Jeg vil påstå at Alan Wake havner sammen med Resident Evil og Dead Space, iallefall ut ifra de hittil 5 timene jeg har spilt det.
Enig der. Jeg synes ikke Alan Wake har noe i skrekksjangeren å gjøre. Nifst var det i alle fall ikke.Aner ikke helt hva jeg skal synes om Outlast ennå. Sinnssykehus er jo ikke akkurat unikt, og de få spillene jeg har spilt der det handler mer om å løpe fra fiendene enn å banke dem har vært ræva, for å si det mildt.
Så slik jeg skjønner det er det litt som Slenderman (som jeg forøvrig ikke har spilt), altså at du vandrer rundt før det kommer noen galninger etter deg, og da er det bare å beina?
Jeg prøvde Slender en stund. Det startet rett på sak med null historie eller noe som helst annet enn at du skal finne noen sider til en bok. Du får null hint om hva kontrollene er og hvordan du gjør ting, og når Slenderman dukket opp var det med en gang game over. At noen faktisk liker dette skjønner jeg rett og slett ikke.

 

d er sikkert 5 forskellige slenderman spill... hvilket testa du?

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...