Gå til innhold

Windows 7 beta er klar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7
Endelig kan jeg få laste ned Vista videreutviklingen som ikke er noe mer enn en ren kopi av mac OSX sine applikasjoner og operativsystem. Gratulerer Microsoft!

 

Så hvis andre gjør noe bra er det dårlig å kopiere fordi..?

Lenke til kommentar
Gleder meg faktisk til å teste dette. Lurer på hvordan driverstøtten er.

 

Ut fra det jeg har lest knyttet til den "uoffisielle" betaen, er det relativt bra til å være beta.

 

@Mr.Anki.

Om det er likt de åpne Vista-betaene er nødvendig key oppgitt ved nedlasting. Eventuelt at man ikke har key i det hele, bare begrenset tid for bruk. RC av Vista fungerte vel noen måneder etter Vista ble lansert.

Endret av Bolson
Lenke til kommentar
Endelig kan jeg få laste ned Vista videreutviklingen som ikke er noe mer enn en ren kopi av mac OSX sine applikasjoner og operativsystem. Gratulerer Microsoft!

Jeg sier som jeg har sagt 100 ganger: Hvor mange forskjellige måter kan en kalender se ut? Hvor mange forskjellige måter kan en kalkulator se ut?

 

Å nei, Acer har en laptop som faktisk har skjermen festet i et lokk, og tastaturet festet nede, slik at man må vippe opp lokket for å få tilgang til skjerm og tastaturet. IBM har jo også dette! KOPI!

 

Nei, det er nok ganske store forskjeller mellom Windows og Mac OSX enda.

 

Edit: glemte å skrive det jeg faktisk skulle skrive :p

Gleder meg til Windows 7. Har på følelsen av at Vista ble som ME, bare litt bedre, og håper derfor at Windows 7 blir en god overtager for XP, som fortsatt kjører på den stasjonære maskinen min.

Endret av Håvard
Lenke til kommentar
Endelig kan jeg få laste ned Vista videreutviklingen som ikke er noe mer enn en ren kopi av mac OSX sine applikasjoner og operativsystem. Gratulerer Microsoft!

 

Så hvis andre gjør noe bra er det dårlig å kopiere fordi..?

 

Ja, det samme lurer jeg på. Hvorfor er det dårlig å kopiere en god ide? (såfremt man holder seg innenfor moral og lov)

 

AtW

Lenke til kommentar
30 dager? 180 dager? fri bruk frem til offisiell lansering?

 

Utfra informasjonen på Microsoft's sider vil denne beta-versjonen være brukbar faktisk helt frem til 1. August! :dribble: (The Windows Blog)

Also, another important thing to keep in mind is that the Windows 7 Beta will expire on August 1st, 2009.

 

Verd å merke seg er derimot at kun de første 2,5 millioner nedlastere vil få laste ned betaen:

On January 9th, the Windows 7 Beta will be available for Windows enthusiasts to download via the Windows 7 page on Windows.com. The Windows 7 Beta is going to be available download-only (we’re not sending out physical media) and available for a limited time to the first 2.5 million people who download the beta.
Endret av Mirandur
Lenke til kommentar

Nice!

En ting jeg lurer på: Blir det mulig å dualboote denne med vista? om jeg f.eks bruker EasyBCD?

Skal da installeres på to forskjellige harddisker :) Gjorde dette for lenge siden med XP og Vista betaen, men tror dere at det blir like knirkefritt som med de to OSene?

Endret av Davidhg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...