Gå til innhold

Windows 7 beta er klar


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b
hvor i hælvete er den nedlastnings-siden da?

Kanskje jeg er dum, men finner den ikke på http://www.microsoft.com/windows/windows-7/default.aspx som det referers til...

 

Noen som kan gi meg litt hjelp?

 

Mulig det er jeg som er blind, men klarer ikke finne noen nedlasting på linken som ligger i artikkelen. Noen som vet hvor jeg kan laste ned betaen?

 

EDIT: lurt å lese tidligere kommentarer, ja. Ser nå at den ikke blir lagt ut før senere i dag...

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

greit, burde kanskje lest alle foruminnleggene, men det var jo 4 sider, og med 2,5mill betanøkler på verdensbasis må man være ganske rask tenker jeg. Det bor flere mennesker i en liten provins i Kina jo...

 

Så da er det bare å sjekke den siden regelmessig da. Håper på en lisensnøkkel, så kanskje jeg får tid til å leke med Win7 imorgen. Hvis det er så fantastisk som alle vil ha det til, er det byebye til Vista ihvertfall. Noen som veit hvilken versjon som legges ut? Business, Home eller Ultimate?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Går man en litt annen vei, så kan man jo anskaffe seg Win 7 nå. Ser ikke noen grunn til at det skulle være ulovlig med tanke på at betaen blir åpen i kveld likevel.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Tipper serveren til microsoft blir sprengt før kvelden.

allerede begynner det å bli vanskelig å komme inn på

den aktuelle siden.

 

Det er det ikke noe tvil om......

 

Men det jeg ikke skjønner, det vil bli en link på denne siden (https://www.diskusjon.no/index.php?session=53465be7e67ac6ea28acaf6d6d3b8084&showtopic=1058069&st=40) når den er klar for nedlasting?

 

Og vil nøkkelen da følge med? Eller må man registrere seg slik som det står der: Subrscribe RSS Feeds..

 

Eller er alle de 2,5mill kopiene allerede åpnet frem til august....?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...