Gå til innhold

Windows 7 beta er klar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For dem som ikke har testet windows 7 enda så kan jeg vel bare si at dere har noe å glede dere til. Jeg har ALDRI helt klart å få taket på Vista, men windows 7 ELSKER jeg.

Må også nevnte at jeg har en HP lappis med T5500 cpu og 1gb ram og der starter maskinen raskere enn min xp maskin som er T7300 eller lignende.

 

Så jeg har BARE possitivie ting å komme med, fåreløpig :p

Lenke til kommentar
30 dager? 180 dager? fri bruk frem til offisiell lansering?

 

Utfra informasjonen på Microsoft's sider vil denne beta-versjonen være brukbar faktisk helt frem til 1. August! :dribble: (The Windows Blog)

Also, another important thing to keep in mind is that the Windows 7 Beta will expire on August 1st, 2009.

 

Verd å merke seg er derimot at kun de første 2,5 millioner nedlastere vil få laste ned betaen:

On January 9th, the Windows 7 Beta will be available for Windows enthusiasts to download via the Windows 7 page on Windows.com. The Windows 7 Beta is going to be available download-only (we’re not sending out physical media) and available for a limited time to the first 2.5 million people who download the beta.

 

Vil dette si at etter 2,5 millioner nedlastede Beta's er det Game Over for oss andre?

Jaja... Må vel tidlig opp imorgen da :thumbup:

Lenke til kommentar
Endelig kan jeg få laste ned Vista videreutviklingen som ikke er noe mer enn en ren kopi av mac OSX sine applikasjoner og operativsystem. Gratulerer Microsoft!

 

Så hvis andre gjør noe bra er det dårlig å kopiere fordi..?

 

Ja, det samme lurer jeg på. Hvorfor er det dårlig å kopiere en god ide? (såfremt man holder seg innenfor moral og lov)

 

AtW

 

Og jeg som skulle til å påstå noe fint om de Kina-kopiene... :!:

 

Topic: Da blir det kamp å være blant de første 2.5 millionene til å laste ned da ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Endelig kan jeg få laste ned Vista videreutviklingen som ikke er noe mer enn en ren kopi av mac OSX sine applikasjoner og operativsystem. Gratulerer Microsoft!

 

dette er hw.no ikke itavisen. tenker det er der du skal.

 

:yes:

 

Gleder meg til å laste den ned og prøve i morgen. Har jo vært på sjørøverfronten ei stund disse tidligere buildene, men har liksom ikke gidda enda. I morgen blir det enten installert som primær på laptopen, eller som sekundær på desken. Eneste er at jeg er litt avhengig av at laptopen er oppegående når jeg er på jobb, så får håpe installasjonen går fint.

Etter det jeg har lest, blir nok dette den beste utgivelsen fra MS siden XP, men samtidig hevder en del at MS fint kunne ha gitt det ut som en massiv SP2 til Vista. Men men. Blir uansett spanande å prøve :)

Lenke til kommentar
Jeg har ALDRI helt klart å få taket på Vista, men windows 7 ELSKER jeg.

Hvorfor det? Win7 er jo Vista med noen endringer. Er det kanskje "Mojave" effekten som slår til.

 

Må også nevnte at jeg har en HP lappis med T5500 cpu og 1gb ram og der starter maskinen raskere enn min xp maskin som er T7300 eller lignende.

Nå var det mange som mente Vista beta var raskere enn XP; så først når den er ferdig(dvs. med sp1) så vet vi noe om hvor raskt og krevende win7 er.

Lenke til kommentar
Jeg har ALDRI helt klart å få taket på Vista, men windows 7 ELSKER jeg.

Hvorfor det? Win7 er jo Vista med noen endringer. Er det kanskje "Mojave" effekten som slår til.

 

Må også nevnte at jeg har en HP lappis med T5500 cpu og 1gb ram og der starter maskinen raskere enn min xp maskin som er T7300 eller lignende.

Nå var det mange som mente Vista beta var raskere enn XP; så først når den er ferdig(dvs. med sp1) så vet vi noe om hvor raskt og krevende win7 er.

 

Kanskje de nevnte endringene er det som gjør forskjellen?

 

AtW

Lenke til kommentar
Beklager jeg noober her, men når jeg har lastet ned betaen, kan jeg installere den fra en minnepenn, eller må jeg brenne den ut?

 

Hvis du kan boote fra minnepinnen kan du jo prøve.

 

Husk å laste ned kb961367 dersom du har mp3 filer.

 

edit:

Jeg er i ferd med å teste x64 utgaven i VMWare, der kan man installere direkte fra ISO fila.

Endret av Anvil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...