Gå til innhold

Windows 7 beta er klar


Anbefalte innlegg

Jeg får ikke bytte navn på disker i min WIndows 7, Build 7000 x64.

 

noen flere som har dette problmet

 

Det var ikke noe problem for meg å sette volumnavn til OS på C disken.

 

Installeringen tok forresten 11 minutter fra start til jeg var pålogget, meget bra!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ehm, kommer ikke betaen ut i marra?

Er alle dere som har prøvd den allere betatestere, eller har dere gått "sjøveien"?

Jeg håper jeg får tak i betaen i marra så jeg får installert den når jeg kommer hjem på mandag. Regner med at jeg skal installere den på en av harddiskene jeg har liggende som eksterne nå, bare montert intern selvfølgelig.

 

Og ja, hovedkortet mitt støtter boot fra minnepenn. Jeg har en bugg der den alltid prøver å boote fra minnepenn hvis jeg har den tilkoblet, det er kanskje fordi jeg har alle diskene i raid allerede?

Lenke til kommentar
Ehm, kommer ikke betaen ut i marra?

Er alle dere som har prøvd den allere betatestere, eller har dere gått "sjøveien"?

 

...

 

Og ja, hovedkortet mitt støtter boot fra minnepenn. Jeg har en bugg der den alltid prøver å boote fra minnepenn hvis jeg har den tilkoblet, det er kanskje fordi jeg har alle diskene i raid allerede?

 

Jeg for min del får min Windows gjennom MSDN (ble sluppet i dag for utviklere).

 

Du får prøve med boot fra minnepennen det kan jo hende det går greit.

Lenke til kommentar

Har noen spørsmål:

Tror dere de deler ut beta keys eller er det første mann til å trykke på download knappen? Hvis det er det (som jeg tviler på) blir det en annen lett måte å få tak i det på.

 

Vil det være mulig å kjøre dette operativsystemet i dualboot med vista?

 

Det blir gjort tilgjengelig fra klokken 09:00 i morgen, tror dere det blir problematisk å komme inn på siden, og tror dere at de 2,5millioner eksemplarene vil gå fort vekk?

 

Er ikke så god når det kommer til beta-keys utdeling.

Lenke til kommentar

Har testet Win7 build 7000 x64 litt.

Alle drivere jeg har prøvd å lagt inn har fungert utmerket, alt fra

mine litt småobskure RME 9562 lyddrivere til en fin oppdatering av

nvidia driverne via Windows Update uten å måtte reboote :)

 

Alt jeg har prøvd har fungert som en drøm.

Eneste programet som jeg har kommet over og ikke er støttet enda er Daemon-Tools.

Men PowerISO er en grei erstatning.

 

Kjører dette i Dualboot med min vista 64bit, installerte det på

en annen harddisk, egentlig kun for å teste, men nå ser det

faktisk ut som om jeg vurderer å bruke det som hovedOS ^^

 

Skal teste med noen spill først nå, det blir vel det avgjørende faktum

for meg, ettersom musikk programvaren jeg bruker (Cakewalk Sonar) funger

uten problemer.

 

Good work MS :)

Lenke til kommentar
Kjører dette i Dualboot med min vista 64bit, installerte det på

en annen harddisk, egentlig kun for å teste, men nå ser det

faktisk ut som om jeg vurderer å bruke det som hovedOS ^^

 

I og med du sier at du har det på en annen harddisk lurer jeg på om det holder med en annen partisjon.

Lenke til kommentar
Har noen spørsmål:

Tror dere de deler ut beta keys eller er det første mann til å trykke på download knappen? Hvis det er det (som jeg tviler på) blir det en annen lett måte å få tak i det på.

DET lurer jeg også på.

 

Ser for meg at det er 2,5 mill installs som gjelder, og ikke nedlastinger? I tilfelle kan jo alle bare dele nedlastingen med hverandre... Så når 2,5 mill keys (altså installs) er brukt opp, så er det sikkert stopp?

 

Isåfall blir det trøbbel for meg... jeg får lasta ned kl 9, men så må jeg på jobb, så blir ikke install før til kvelden, og da er vel 2,5 mill keys borte. :p

Lenke til kommentar

Da kommer den nok ikke før senere i dag. Skal man være svært pirkete er "afternoon" etter klokka 12, og jeg regner med at det er veskysttid (Seattle), og de ligger ni timer etter oss. Så rett tidspunkt er nok klokka 9 i kveld (21).

 

OT: Nå bruker vi i dagligtale ettermiddag om tida etter normal middagstid i Norge, men historisk var det ca klokka 12 og ikke 16 som ble vanlig når den industrialiserte tidsalder kom. Så alt før 12 er formiddag, alt etter 12 er ettermiddag.

Endret av Bolson
Lenke til kommentar

Mulig det er jeg som er blind, men klarer ikke finne noen nedlasting på linken som ligger i artikkelen. Noen som vet hvor jeg kan laste ned betaen?

 

EDIT: lurt å lese tidligere kommentarer, ja. Ser nå at den ikke blir lagt ut før senere i dag...

Endret av oew
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...