Gå til innhold

Anmeldelse: World Championship Offroad Racing (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å være helt ærlig kan du ha servert en av tidenes morsomste linje jeg noensinne har lest !

 

Før du vet ordet av det, river du av deg støvelen og kaster den inn i skogen av all din kraft. Den treffer en ekornmamma, som faller ned fra treet og brekker lårhalsen. Alle de søte ekornbarna sulter i hjel. Du vil vel ikke drepe ekornbarn? Flott, da skal du holde deg unna World Championship Offroad Racing.

 

:!:

Lenke til kommentar
For å være helt ærlig kan du ha servert en av tidenes morsomste linje jeg noensinne har lest !

 

Før du vet ordet av det, river du av deg støvelen og kaster den inn i skogen av all din kraft. Den treffer en ekornmamma, som faller ned fra treet og brekker lårhalsen. Alle de søte ekornbarna sulter i hjel. Du vil vel ikke drepe ekornbarn? Flott, da skal du holde deg unna World Championship Offroad Racing.

 

:!:

hahahaha jeg dør

Lenke til kommentar

"Et lite pluss i margen skal spillet likevel få. Nitroen som finnes på alle doningene gir deg mulighet til å fise gjennom banene noen sekunder raskere, slik at du får mer tid til neglklipping, nesehårnapping, tannlegebesøk og annet som frister mer enn å kjøre et løp til"

 

Epic

Lenke til kommentar
Men er sikkert et mestervek i forhold til Big Rigs.

Det er vanskelig å ikke finne spill som er mesterverk i forhold til big rigs.

Det er ganske skjelden at det lanseres spill hvor motstanderene er disabled, kolisjons deteksjon mangler, også overflater på bruer du skal kjøre over også mangler og en lang liste med like alvorlige feil. Så noen klipp fra det og det ser ut som om det er den første spillbare interne test versjonen, also en versjon som er for intern bruk så de kan teste at bygninger, textures og annet ser greit ut.

Blir nok lenge til det slippes et spill som er like dårlig.

 

Men det er ganske sleip å ha en tittel som ser veldig lik ut en annen og basere seg på at folk kjøper feil, typisk også å lansere før jul, mange som ikke vet det vil ta feil og gi det bort i gave. Skulle nesten ikke forundre meg om noen butikker boykottet det for å slippe sinte kunder som har tatt feil.

Lenke til kommentar

Dette her er uten tvil en av de mest underholdende spillanmeldelsene jeg har lest. Takk for latteren Aasgard. Skummelt så lik alle covrene ser ut også. Greit nok at innholdet i spillene er ganske likt, men utformingen på coveret til THQ er jo blitt direkte plagiert. En rød og en blå bil i akkurat samme positur. ^^

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...