Gå til innhold

Anmeldelse: World Championship Offroad Racing (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette må være det dårligste forsøket på humoristisk anmeldelse jeg har lest på gamer.no hittil.

 

Skal den kommentaren med ekornene liksom være morsom? Eller negleklipping? Stikke gafler i øynene?

 

Jeg lo ikke en eneste gang. Tåpelig anmeldelse for et like tåpelig spill, antar jeg.

enten så er du en kjedelig person, eller så eier du ikke humoristisk sans:)

Lenke til kommentar

Vi gir bare karakterer til de versjonene vi tester, så man kan alltid se hvilke som er testet der. Spilte det mest på Xbox 360.

 

Har selvsagt spilt Motorstorm. Om jeg har spilt det mye? Tja, nok til å bruke det som sammenligningsgrunnlag, men ikke like mye som f.eks. Flatout 2 (fint lite som slår det spillet hvis man vil kjøre villmann på grus, søle og asfalt sammen med en gruppe venner). :)

Lenke til kommentar

Enig i at Flatout 2 er bra. Ultimate Carnage er også digg. Men alikevel litt forskjellige sjangre :)

 

Men tenkte på det du sa om at Motorstorm "ikke har følelsen av å ha hjulene på bakken". Spill som motorstorm osv og virkeligheten de gjenspeiler har nettopp problemet med å ha hjulene på bakken siden de hele tiden slås hardt opp fra bakken.

 

Type Baja og Motorstorm er mye mer ekstremt og man vil ha mye mindre bakkekontakt med hjulene enn i et spill eller scenario som Flatout.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Dette må være det dårligste forsøket på humoristisk anmeldelse jeg har lest på gamer.no hittil.

 

Skal den kommentaren med ekornene liksom være morsom? Eller negleklipping? Stikke gafler i øynene?

 

Jeg lo ikke en eneste gang. Tåpelig anmeldelse for et like tåpelig spill, antar jeg.

enten så er du en kjedelig person, eller så eier du ikke humoristisk sans:)

 

 

Her skriver du feil Rulator. du vet godt at det ene fører med seg det andre! :D

 

Og takk til anmelder for å ha forlenget mitt liv med å gi meg en god latter..

Alle anmeldelser bør ikke være dønn seriøse. Og forfattere som skriver en kreativ anmeldelse som skiller seg ut synes jeg ofte er mye bedre enn en "vanlig".

Flott anmeldelse! 10/10

Endret av Morten Porten
Lenke til kommentar

Jeg har en oppfatning av hva som er god og dårlig humor.

 

For meg var avsporingen med ekorn som dør, helteit. Det viser fullstendig mangel på oppfinnsomhet fra artikkelforfatter. Og da snakker jeg ikke om oppfinnsomhet til å finne på det sykeste og mest absurde, men oppfinnsomhet til å skrive noe morsomt i relevans til hva som er anmeldt. Hadde det f.eks. vært en morsom avsporing basert på innholdet i spillet, hadde jeg kanskje ledd.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...