Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ser på Kodi-gruppa på Facebook at de fleste bruker "Occultum". Noen som har testa dette ifht streamtvnow?

Occultum sender alle kanalene 24/7 sånn at du scroller til den hvor de viser den (står navn på sendingen under navnet + at de har laget en egen oversikt for PL øverst).

På Streamtvnow derimot så sender de bare spesielle ting. Den er mer som en tv-guide med oversikt over sendinger og tider så viser de bare kanalen det skjer på når det skjer.

 

Sky Sports sender vel mye annet interessant ved siden av PL så jeg tror det er ganske sjeldent at at de ikke streamer den der.

 

Utover det så er Occultum litt dyrere. Ellers tror jeg jeg at kvaliteten er ganske lik. Men de virker å være gode på kundeservice, de hadde f.eks. ikke MUTV i HD, men da det var så mange United-folk som meldte seg inn så var det noen som tok kontakt og det var ordnet i løpet av 1-2 døgn.

Ellers var det noen problemer med en kanal som skulle vise en United-kamp (tror det var mot Soton) bare noen timer i forkant og igjen var det noen som meldte ifra før de ordnet det innen kampstart.

Endret av Mr. President™
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja de tilbyr flere kanaler 24/7, men fra 1 oktober tilbyr smoothstream minst 60 kanaler som går 24/7. 

 

Det hele snurrer ned til hva en foretrekker selv med hensyn til pris og kvalitet, og så lenge jeg får sett alt jeg ønsker å se for halve prisen til lik eller bedre kvalitet er ikke valget vanskelig for min del.

 

Den dagen ting endrer seg vil jeg selvsagt vurdere andre tjenester :)

Lenke til kommentar

Jeg leser i avisen at en av de største strømmetjenestene på nettet gir tilgang til nesten hundre sportskanaler og inkluderer alt av italiensk, spansk, tysk og engelsk fotball - alt for en brøkdel av prisen i Norge. Hvilket nettsted er det snakk om?

 

I artikkelen der så snakker de om NTV.mx

Lenke til kommentar

Oki. Takker for svar. Men kan noen bekrefte om streamen er stabil under live kamper. Ofte det som er problemet, da det lagger og stopper opp når det er live kamper.

 

Noen som har erfaring/kommentarer om dette?

 

Noen som evt. vil gi meg en invitasjon til smoothstream, slik at jeg kan evt. få testet dette en mnd for å se....

 

Takker på forhånd.

Lenke til kommentar

Har ikke fått registrert meg enda, da jeg er veldig usikker på om jeg vil, da jeg leser at mange på utenlandske form har problemer med "stable and reliable stream".

 

 

Noen som ser på nå, og som har stabil stream over tid?

 

Definer over tid!

 

Jeg har sett på i 2 år nå, men ikke mer enn rundt 4-6 timer i uken, alt etter hvilke kamper jeg har lyst å se og hvilke jeg har tid til å se. Har som sagt tidligere kun opplevd problemer to ganger på denne tiden. og begge gangene løste det seg kjapt. En brukerfeil, og en serverfeil.

 

Jeg har ikke prøvd å bruke det for å se serier og filmer med, men vil jo tro at pågangen er langt mindre når det ikke er kamper og dermed enda mindre sjanse for at det skal være noe problemer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er det SmoothStreams har gjort nå i natt?! Web-spilleren har fått et helt nytt ubrukelig utseende, og ingen streams funker... VIKTIG når jeg skal se 5 am.fotballkamper i dag....

 

EDIT: Ser ut som de har den gamle tilgjengelig enda fra forsiden enn så lenge. Den funker fjell forresten!

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Er en av de som har slengt meg på bølgen og sagt opp abb. hos Sumo. Hårreisende priser for tiden. Har til nå prøvd å benytte AlphaCS og er sånn tålelig fornøyd, men sliter litt med at kvaliteten ikke alltid er i HD og at jeg ofte må velge spansk kommentator for å unngå bufring på de mer travle (vil jeg anta) kanalene. Men tenker å prøve noe annet for å se om jeg kan bli mer fornøyd og kom da over denne tråden.

 

Mitt måneds abb. hos alphacs går ut om noen dager så da er det en gylden mulighet for å prøve noe nytt. Eneste kjipe er at jeg må betale for 3 mnd på smoothstreams i gangen. Har lest oppskriften som du har laget ProphetSe7en og syntes det virker relativt rett frem. Men er det da ikke behov for noe invite for å få tilgang? Eller må jeg først få en invite før jeg utfører og betaler slik du har skrevet på siden?

Lenke til kommentar

Om du følger linkene i beskrivelsen min så får du tilgang uten problem :)

 

MartinF:

 

Enig i at den gamle spilleren var langt bedre, mulig det er tilvenning, men så langt liker jeg ikke den nye etter en time med testing. Så lenge den gamle er tilgjengelig er det jo ikke noe stort problem, og den nye får nok noen justeringer etterhvert.

 

Viktig at en gir de tilbakemeldinger på IRC slik de ber om, de er rask med å svare og rask med å rette opp i ting de får tilbakemelding på.

Lenke til kommentar

MartinF:

 

Enig i at den gamle spilleren var langt bedre, mulig det er tilvenning, men så langt liker jeg ikke den nye etter en time med testing. Så lenge den gamle er tilgjengelig er det jo ikke noe stort problem, og den nye får nok noen justeringer etterhvert.

 

Viktig at en gir de tilbakemeldinger på IRC slik de ber om, de er rask med å svare og rask med å rette opp i ting de får tilbakemelding på.

 

Når sånne simple ting som å scrolle i den eviglange kanallisten til venstre fungerer ikke, da vet du at det har gått alt for fort i svingene. Den EPGen under er ok, men alt det andre er så uoversiktlig at jeg får vondt. Og det at jeg ikke får den til å fungere på den PCen jeg bruker til sånt, er passe irriterende. Men ja, enn så lenge fungerer den gamle, så da vil jeg bruke den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...