Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Kjørte en tur men min i dag. Ingen feilmeldinger. Er det fordi den ikke har ladet siden den 22/6?
  3. Fin og god Torsdagskveld ❤️❤️
  4. Hei, takk for en spennende fototreff. Min favoriter: Yngvardo: A2, A3, B2, B3, B5, B6, C3, C5 Helena: 1, 4, 5, 6, 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
  5. Det er toyotas D-CAT motorer, tror jeg. De har mer problemer en D-4D motorene(slik en min rav4 har). D-4D skal være ganske solide, men de har vel sikkert sine ting de også basert på årsmodell osv
  6. Å true med anmeldelse for å oppnå sivile fordeler er i utgangspunktet straffbar utpressing (særlig siden det ikke er underslag å kreve depositum på egen bankkonto).
  7. :utakt

    FOTBALL-VM 2026

    Vi har ålreit statistikk mot Brasil, da.
  8. Første, hvilket land gjør det? Andre: Kost er mye høyere i norge. Time lønn er høy i norge 300-350 pr time. Hva har de som jobber i matbutikkene. 100% stillinger? 275 ca av de jeg spør?
  9. Kjetil Jakobsen på FB: "Det er stor forskjell på å bli nummer en eller to i denne gruppa. Gruppevinnerne får spille resten av VM i det nordøstlige USA, på arenaer som de allerede kjenner, med fansen på plass. De blir boende på samme anlegg og hotell hele VM. Toeren må tilbringe resten av VM med å fly rundt på det amerikanske kontinentet, bytte tidssoner og spille foran motstanderens fans på det som vil oppleves som bortebane, og der varmen kan være mer plagsom enn i Boston og New Jersey." Godt argument for å gå inn for å vinne - noe jeg uansett håper de gjør. Jeg håper og tror både Haaland og Ødegård stiller til start i morgen, men blir nok litt endringer ellers. Personlig tror jeg også det er noe med å opprettholde momentumet de har nå videre. En seier mot Frankrike hadde vært fantastisk. Gleder meg enormt til morgendagen.
  10. Du vet det ikke var første dagen hans der, den dagen han ble skutt...? Han hadde sloss med agentene før den dagen. Du skjønner også at universet ikke ble skapt i det sekundet han sprang bort for å hjelpe hun kvinnen, Alex Pretti, og universet for den del, eksisterte før han sprang bort for å hjelpe hun, han sprang rundt hele dagen med pistol synlig og var aggressiv. Hadde du sloss med bevæpnede agenter, som vet at du har pistol på hofta, etter du har spyttet de i trynet?
  11. Burde hvert. Kan jeg velge hvilket drivstoff jeg kan/vil bruke? Nå kun el. Kan dere vise meg hvor jeg kan velge? El/hybrid/diesel osv? Her jeg bur kan jeg ikke lade. Så hva gjør jeg i 28.
  12. Oppdatering: Valgte å ikke gjøre noe til nå, men har luftet det med noen nære kolleger innen samme gruppe som har reagert på det samme. Jeg tror noe av forklaringen kan være at vedkommende rett og slett mangler kompetanse i det som er en teknisk krevende jobb. Det jeg ikke helt forstår er hvorfor vedkommende ikke ønsker å prøve å bli bedre, men mulig det er et sårt punkt og vanskelig for vedkommende. Jeg er alltid hjelpsom når anledningen byr seg og vedkommende spør om hjelp (får inntrykk av at vedkommende av og til styrer på alene i det blå uten å spørre), men får et inntrykk av at viljen til å lære og å bli bedre ikke er tilstede. Kanskje vedkommende rett og slett burde finne seg en jobb som var mer passende - uten at det er noe jeg kan foreslå selvsagt. Anonymous poster hash: af404...af0
  13. HF-

    FOTBALL-VM 2026

    Har sett litt på veien videre. Dersom vi slår Frankrike, vil vi få en gruppetreer som motstander, kan bli Sverige. Så sannsynligvis Tyskland i neste kamp Andreplass i gruppa betyr kamp mot toeren fra gruppe E, sannsynligvis Elfenbenskysten. Og so sannsynligvis Brasil i neste kamp. Kva er best, å møte Tyskland eller Brasil?
  14. Akkurat det siste punktet er ekstra interessant, fordi det følger verktøykassen til masse filmer og bøker opp gjennom tiden. F.eks Tom Clancy - Kaosjegerne. Man kan selvsagt hevde at trumpis ikke ønsker en total destabilisering eller voldelige kupp, men på talemåten hans kan man virkelig begynne å lure. Og ikke minst dra noen paralleller til 6. januar. Korte, emosjonelle budskap som «Make America Great Again» eller «Drain the Swamp» fungerer bra fordi de ikke krever nevneverdig kunnskap eller politisk forklaring. Og trump forklarer jo aldri noe, han bare slenger ut påstander. De skaper også et skille mellom oss og motstanderne, og motstandere må tas. For at enkle slagord skal fange an, må det finnes en reell eller opplevd misnøye i samfunnet, som økonomisk og sosial uro som mange amerikanere har kjent på, og trump har kynisk og bevisst spilt på mistilliten mange amerikanere føler, særlig overfor tradisjonelle medier, rettsvesenet og politiske institusjoner. Pr i dag har vel USA knapt noen velfungerende institusjoner igjen, siden alle er nedbemannet og ledes av lojale men hjernedøde mennesker.
  15. Carla Werner - "Iodine Red" (2003)
  16. Tar opp denne tråden da jeg har fått ny beskjed i dag av arbeidsgiver at de ønsker meg sterkt i serviceavdelingen. De mener jeg passer perfekt inn der og at det er det beste for selskapets fremtid og ressursbruk. Jeg uttrykte sterkt at jeg ønsker å bli i min nåværende stilling,men de sier at dette er tvang denne gangen og at jeg ikke har valg. Jeg mener i tillegg at denne nye stillingen er degradering av min nåværende stilling og en feilmelding i min karriere. Jeg har fått beskjed av avdelingsleder at jeg ikke har fått dne utviklingen de så for seg. Det skal legges til at jeg aldri ble sendt pp kurs og fikk kun 3 mindre prosjekter fra start. Ikke mye oppfølging heller. Aner ikke hva jeg skal gjøre nå. Blir jo å søke ny jobb da, kan ikke bruke nåværende sjef som referanse heller🤦🏻‍♂️. Hele dagen føles det som å få hagledkudd i magen 🥴
  17. I dag
  18. Deilig å gå ned et langt Rabbit hole på internett så jeg følger deg der. Delvis også enig i det føles litt som veldig smarte kapitalister utstyrt med internett klarer å sette i stand mye dritt. Men kan du også si hvem du tror som står bak alt dette?
  19. Ble litt nysgjerrig på hvor KI-overtagelse kommer inn.
  20. Da anbefaler jeg deg å kjøpe en annen TV, begge mine f.eks er helt fri for fotball.
  21. agvg

    Elbil-tråden

    Vel, andre greier faktisk dette, med norge sin andel elbiler er det magisk, dog kan det hende det lønner seg og vrake slike strøkne biler, delene er jo verd endel og kan gi store besparelser på andre skadesaker.
  22. Vi ønsker dere alle sammen, en fin og god torsdagskveld.❤️❤️
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...