Gå til innhold

Fansen vil ha Modern Warfare 2 til nye konsoller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordi MW2 er det beste COD-spillet. Vil du ha et balansert spill med utfordringer, kjøper du Battlefield i stedet. Vil du ha noe morsomt som du kan spille litt nå og da uten å stresse så mye med, så kjøper du COD. Og av de COD-spillene som finnes er det MW2 som utpreger seg mest.

Hvorfor er MW2 det beste av Call of Duty spillene?

Lenke til kommentar

MW2 hadde en bra single player, men for meg endte spillet alltid med ragequit fra onlinemodusen p.g.a alle som sku ødelegge spillet med at de faktisk ikke brukte skytevåpen ( i ett skytespill ), men isteden sprang rundt å knivet med perks komboen: Marathon Pro, Lightweight Pro og Commando Pro. En kombinasjon som ALDRI igjen burde gå ann å bruke i ett Call of Duty spill online.

 

Om standard commando perken endres fra å melee distance til f.eks at du kan klatre opp over ting raskere så ville det være en stor forbedring.

 

For de som ville ha det med kunne det vært classic mw2 playlists hvor commando fungerte som normalt. Selv ville jeg aldri spilt mw2 ett sekund igjen slik som det er online.

 

Om de skulle sluppet ut det spillet igjen remaket og ikke bare remastered så burde de sluppet ut ala Master Chief collection både MW1, 2 og 3 remade i current gen grafikk og alle online banene fra de 3 forsjellige spillene inkludert de som var dlc.

 

Likte utrolig godt coop oppdragan i både mw2 og mw3 og survival mode var en meget gøy ekstramodus da den kom i mw3. Bare survival gjorde mw3 verd pengene for min del ettersom hvor mange timer det gikk bare der.

Lenke til kommentar

Hm, rart. De nye spillene er jo ikke så veldig forskjellige. Jeg må innrømme at jeg ikke har prøvd noen CoD spill etter MW2, men har de virkelig blitt så annerledes på alle mulige måter at man må lage et helt nytt (gammelt) spill for å gjenoppleve den opplevelsen? Det holder ikke med kart, nye våpen og gameplay modes?

Hadde vært remake av noen gamle spill, slik som Quake eller noe, så hadde det gitt mer mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...