Gå til innhold

Hva mener du en nyversjon av Mass Effect-trilogien bør ha?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis de skal ha en sømløs progresjon fra begynnelse til slutt, så vil det jo være rart hvis kampsystemet fra eneren ikke blir oppdatert. Litt rart at man plutselig får et nytt kampsystem underveis, eller at man låser alt til kampsystemet fra eneren. Selv likte jeg derimot det å finne ting "loot" og inventory svært godt i eneren.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Personlig synes jeg det første spillet er det beste, likte karakternene bortsett fra ashley og han andre fyren du måtte velge mellom når vi skulle bombe clone plassen. Likte også karakterene på det andre spillet men kunne ikke fordra de fleste nye i treeren. Hadde ikke no problem med slutten som mange andre. Ikke det at jeg likte de heller. husker slutten på det første spillet og det var episk nå du slåss mot saren som er blitt tatt over totalt av Sovereign. Det var en fight du virkelig måtte holde tunga rett in munnen og virkelig jobbe for victory.
Savner også infiltrator skillen til pistolen fra eneren som reduserte heaten på pistolen og gjorrde den om til en maskin pistol på boler i 10 sekunder.

Lenke til kommentar

En slutt som gir mening.

 

Dette burde være første punkt på lista, men det er vel lite sannsynlig at de tar seg bryet med det. Valgene man tok underveis var jo seriens store styrke, og selv om jeg forstår at det er vanskelig å samtidig spinne en god historie, var det utrolig skuffende at det til syvende og sist ikke betydde en dritt for slutten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Savner exploration og mysterie aspektet fra det første, utforske planeter og finne sidemissions som er viktig for din karakter og dine npc'er på et personlig nivå eller bare gi litt rettferdighet til noen som trenger det. Synes at når alt skal bli epic doomsday the galaxy is gonna burn så forsvinner mye av atmosfæren. Også det jeg liker med gamle rpg spill hvor det ikke alltid handler om å redde verden men feks redde en by, nasjon eller bare deg selv for den del. Feks Oblivion og Morrowind var veldig bra spill når det kommer til "lavt" nivå hero, hjelpe en familie håndtere noen gobliner, eskortere en stakkars person til en by eller finne ut hvilken sekt det er som driver med mørk magi og plager en liten landsby. Når det alltid er samme doomsday apocalypse themen som går igjen i alle spillene og det dominerer hele spillet fra start to finish uten noe avbrekk blir det for "been there done that already".

Endret av Gunman1986
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

 

Hva ME3 angår, ville jeg hatt litt mindre av dette:

https://www.youtube.com/watch?v=Ye0Rl16elKo

 

Å herre, takk :D

 

Aldri spilt som kvinnelig Shepard, like greit ser jeg!

Uansett! Jeg er for en ny utgave med en skikkelig overhaling.

 

FemShep har klart den beste voice actinga av de to da, spesielt i det første og andre spillet i serien. Mark Meer bedrer seg etterhvert, vel og merke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...