Gå til innhold

GTA 3 og Vice City til PlayStation 3 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var mektig imponert over iPad/iPhone versjonen av GTA 3, men en versjon til PS3 er jeg skeptisk til... :hmm:

Manglene mtp. grafikken og animasjonene vil bli mye mer fremtredende på PS3 :(

 

Håper virkelig de heller fokuserer på å få i stand Vice City (senere også San Andreas) til smarttelefoner/tablets! Mye bedre å få en sjanse til å nyte slike eldre spill på farten (spesielt når det fungerer bra) fremfor å sette seg tilbake foran TV-en og spille samme spillet på samme måte som tidligere...

Lenke til kommentar

Jeg mener å ha hørt disse to spillene vil bli utgitt som PS2 classics på PSN. Noe som vel betyr at de ikke er pusset opp i noen spesiell grad. Det er altså ikke HD-versjoner det er snakk om her, bare direkte porter av de gamle spillene. Personlig håper jeg at San Andreas fravær på denne lista betyr at de faktisk holder på med en ekte HD-versjon av det spillet. Det kan jo tenkes at de vil bruke San Andreas-HD som en del av promoteringen til GTA V.

Lenke til kommentar

Nei ser ut til at xbox dritter i fansen igjen som de har gjort med sam and max ,teils of monkey island ,back to the future. de får ikke 48 milliarder i overskudd vist de forseter sånn.

 

Fatter ikke hva du syter etter, xbox har jo desidert mest exclusive content/spill..

Lenke til kommentar

Disse to godbitene i oppussede HD-versjoner høres helt fantastisk ut, og det levner vel liten tvil om at SA kommer i framtiden.

 

Men dette er spill som nesten drar like mye fordel av mus/tastatur som et FPS-spill - vil ha til PC!! Har samtlige konsoller, bruker de aldri uansett.

Endret av DashFiss
Lenke til kommentar

Ikke sikkert dette blir så ille med tanke på hvordan disse 2 ser ut på PC - hjelper å få disse i 1080P og vil nok gå en del mer flytende med tanke på kraften i PS3 er noe bedre enn PS2 :)

 

Kan jo være fristende å kjøpe hvis prisen blir hyggelig, men hvor mange versjoner skal jeg egenlig eie av disse klassikerne. Er ikke 2 utgaver nok? (kjøper de sikkert når gta5 feberen blir høy nok og jeg vil sitte litt i sofa med trådløs kontroller i stedet for kontorstolen hvor jeg tilbringer så alt for mye tid...)

Lenke til kommentar

Nei ser ut til at xbox dritter i fansen igjen som de har gjort med sam and max ,teils of monkey island ,back to the future. de får ikke 48 milliarder i overskudd vist de forseter sånn.

Dette har mer med Rockstar å gjøre enn med Microsoft. Det er svært usannsynlig at MS vil stoppe en lansering via Games on Demand dersom Rockstar skulle ønske å gi dem ut på 360.

 

On-topic: Jeg testet San Andreas på PS2 i forbindelse med GTA V traileren, og det var ikke akkurat slik jeg husket det. Jeg kommer til å kjøpe GTA3 og Vice City om de kommer til 360, men jeg er forberedt på at gjensynet kan ende opp som en skuffelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...