Gå til innhold

Nye eventyr i ødelandet (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I mars kommer den siste pakken, Broken Steel, og denne blir en direkte fortsettelse av historien i Fallout 3. Du må hjelpe den militære organisasjonen Stålets Brorskap med å bli kvitt de siste restene av USAs tidligere regjering.

 

Sist jeg spilte så var jeg en smeltet klump noen som vet hvordan dette blir mulig? Skal du ta rollen som en ny person? Alle perksene dine er borte <.<?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Takk for den tilsynelatende spoileren Undesired. Nå vet jeg i alle fall hva jeg kanskje har å forvente mot slutten av spillet =)

 

Stålets Brorskap...? Man oversetter ikke Charles Dickens til Karl Pikken heller.

 

Men gleder meg virkelig til å se på det nye innholdet og det folk kommer til å produsere av G.E.C.K

Lenke til kommentar
I mars kommer den siste pakken, Broken Steel, og denne blir en direkte fortsettelse av historien i Fallout 3. Du må hjelpe den militære organisasjonen Stålets Brorskap med å bli kvitt de siste restene av USAs tidligere regjering.

 

Sist jeg spilte så var jeg en smeltet klump noen som vet hvordan dette blir mulig? Skal du ta rollen som en ny person? Alle perksene dine er borte <.<?

 

Du har jo alternative slutter da vettu.

 

Det her blir grisebra. GECK kan en nok ha det mykje morro med.

Endret av Solefald
Lenke til kommentar
Hvorfor kommer ikke dette til PS3? Føler meg relativt lurt.. hadde jeg visst dette så hadde jeg ALRDI kjøpt det til PS3 så klart, men heller til Xboxen..

 

Det kommer trolig nok ikke med engang fordi sony ikke punger ut nok penger. Sony har tapt seg helt på alt som har med DLC å gjøre. De har til og med tapt flere av exclusivene sine (MGS, FF og TEKKEN) Microsoft derimot vet nøyaktig hva det handler om, og punger ut penger for å få ting først! Men at det kommer til PS3 skal man ikke se bort ifra. Kommer nok, spørsmålet er bare når?

Endret av Nyhusern
Lenke til kommentar
I mars kommer den siste pakken, Broken Steel, og denne blir en direkte fortsettelse av historien i Fallout 3. Du må hjelpe den militære organisasjonen Stålets Brorskap med å bli kvitt de siste restene av USAs tidligere regjering.

 

Sist jeg spilte så var jeg en smeltet klump noen som vet hvordan dette blir mulig? Skal du ta rollen som en ny person? Alle perksene dine er borte <.<?

 

 

Jeg vet ikke hvor mye du fulgte med på slutten av spillet, men det er fullt mulig å ikke ende opp som den smeltede klumpen du beskriver

 

 

De som har ikke fullført spillet og ønsker ikke en spoiler burde la være å lese den;)

Lenke til kommentar

Synes etter noe ettertanke ikke at Sony eller MS gjør noe galt når de kjøper eksklusivt dlc. Men synes utvikleren spytter fansen i trynet når de går med på slike pakker. Mange fans som kjøper Fallout 3 eller andre spill med eksklusivt dlc har kanskje ikke fått med seg hvilken plattform som får dette innholdet. Og da blir det som om at utvikleren i dette tilfellet spytter på ps3 fansen/eieren og sier: "Synd! Du kjøpte spillet vårt på feil konsoll!! HAHAHAHA". Nei, hadde jeg satt i styret ville jeg sagt til MS og Sony. Enten betaler dere for at hele spillet skal være eksklusivt eller så kommer spill og dlc ut på begge konsollene.

 

Uansett. DLC til fallout skal jeg nok ha, sammen med editoren ;) Blir morsomt å se hva folk kan legge til i spillet. En del gode mods må vel dette også få med seg.

 

Nå spiller jeg gjennom spillet for andre gang, og prøver å være så ond som mulig ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...