Gå til innhold

Nye eventyr i ødelandet (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Desverre leste jeg ikke denne artikkelen før jeg kjøpte spillet,...uansett forandrer ikke dette min mening.

 

Så selg spillet å kjøp 360 versjonen da vel. Det var kjent lenge før release at 360 ville få eksklusivt materiale. Samme med GTA4, Tomb Raider osv også.

 

360 og pc. Samt at pc får editoren og mods. Så ingen tvil om hvilken versjon som får mest innhold, om det er viktig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stålets Brorskap...? Man oversetter ikke Charles Dickens til Karl Pikken heller.

 

Igjen så slår gamer.no til med idiotiske oversettelser! Gjør de dette for å gi oss lesere en god latter? gjør de det for å irritere oss? Eller tror de at leserne faktisk ønsker disse oversettelsene?

 

BTW, er det noen som har sett Resistance 2 traileren hvor de har klart kunststykke å dubbe stemmene til norsk? Det er mange ting som enkelt og greit ALDRI bør oversettes.

Lenke til kommentar
Vi er sorry om den translationen forvirret you guys. Better think oss better om neste time.

 

Nå hvordan skal vi tolke denne uttalelsen? Prøver du å bagelisere deres stadige bruk av fornorsking av navn og engelske uttrykk, eller er det et forsøk på innrømme at oversettelse ala "stålets brorskap" er tåpelig?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...