Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håpløs dag på jobben for Lloris, kostet oss seieren i dag. Men shit happens, alle kan ha en dårlig dag. Mtp at de kommer ca hvert 5 år får man vel tåle det.

 

Vi er utrolig uheldige for tiden, skade på våre to viktigste defensive spillere. Blir tøft fremover.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Håpløs dag på jobben for Lloris, kostet oss seieren i dag. Men shit happens, alle kan ha en dårlig dag. Mtp at de kommer ca hvert 5 år får man vel tåle det.

 

Vi er utrolig uheldige for tiden, skade på våre to viktigste defensive spillere. Blir tøft fremover.

Virket som om han gjorde det greit før det første målet? Synes ikke den var så stor tabbe heller, egentlig.

Lenke til kommentar

Spurs postet en kort film med alle målene til Bambidele på FB i går kveld. Jeg blir så glad når jeg ser dem. Nesten samtlige er løp inn i boks/innlegg eller ballgjennvinning i motstanders boks. Tenker med gru på hvor ofte Spurs har manglet en slik type spiller de årene jeg har fulgt dem. 

 

(Samtidig så spiller han vel nesten spiss i en god del kamper, så det er kanskje litt urettferdig overfor andre midtbanespillere som er/har vært i klubben).

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Kjip kamp ja, spesielt når Arsenal taper og det er mulighet til å klatre.

 

Var forøvrig på WHL på lørdag og så mot Wycombe! Min 10 kamp på WHL og mest sannsynligvis min siste før de river banen. Ikke sett dem tape live enda, så jeg burde muligens være tilstede på hver eneste kamp  :wee:

 

Hadde med meg 3 kolleger+søster, han ene er Arsenalsupporter. Gikk fra å være en begredelig opplevelse til noe av det kuleste jeg har sett live! For en avslutning.

 

Knipset noen bilder av byggeprosessen:

 

xnZEAev.jpg

 

 

 

N5sUisQ.jpg

bj11UCr.jpg

5nb5tGL.jpg

q7oZrBO.jpg

 

 

Endret av Hille
  • Liker 5
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...