Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Økonomi og drift har jo lenge vært et tema for supporte av Spurs fordi klubben lenge har hatt bedre resultater enn økonomien skulle tilsi. I positiv forstand.

 

At klubben ikke kjøper spillere bare for å gjøre det når de ikke får de de vil ha er jo bra. Spesielt når de samtidig bruker penger på å gi unge etablerte spillere nye kontrakter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dele Alli skrev nettopp ny femårskontrakt, og spillerne dere eventuelt kan miste i nærere fremtid vil i såfall bli solgt veldig dyrt. Har ingen tro på at Spurs havner i samme situasjon som Arsenal gjorde med Emirates.

Det er ikke sammenlignbart, vi har eiere som kun tenker profit og driter i oss. Kvalme Kroenke er ikke interessert i Arsenal, kun pengene våre.

 

Tottenham er heldig som har fornuftige eiere, jeg tror at Tottenham vil bli en større klubb med tiden enn de er nå. Et flott langsiktig prosjekt

Lenke til kommentar

En skal være rimelig blåøyd hvis man antar at eiere ikke setter økonomi først i driften av en klubb. Jeg er enormt takknemlig for at vi har Levy som eier, det kunne vært uendelig mye verre.

 

Tar utsettelsen med stadion med knusende ro også, ikke annet å forvente med et så stort prosjekt. Selvfølgelig er det kjipt for årets sesong og for de lokale fansen som har gledet seg men synes klubben har håndtert det hele eksemplarisk, muligens med unntak for valget om å selv ha kontroll på underleverandørene. Det hadde sikkert gått fint hvis alt hadde gått bra men med et så stort prosjekt er jeg litt overrasket over at de valgte den arbeidsmetoden, det er dømt å mislykkes. Samtidig, vi snakker om en forsinkelse på maks 4 mnd kun ett år etter gamle WHL ble revet.

 

Latterlig imponerende å i det hele tatt gjennomføre alt på så kort tid.

Lenke til kommentar

Blir uansett fantastisk når alt er på plass. Fikk meg VIP boks til 30 års dagen, så begynner å glede meg som et lite barn.

Er vel ikke noe en kan forutse, men hvor stor sjans tror dere det er å få seg sete de første kampene etter åpning? Ser for meg et det blir en vanvittig kniving om plassene.

Tenkte å henge litt på billettsidene når de legges ut for salg på de første kampene for å se ståa.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

SkySports melder faktisk at Mourinho kan være aktuell: https://www.skysports.com/football/news/11675/11865172/mauricio-pochettino-jose-mourinho-contender-for-tottenham-job

Hadde jo vært sjukt. Mulig Eddie Howe og Ancelotti kan være kandidater også.

Noe annet som hadde vært sjukt er hvis Pochettino står med Bayern-jakka på når Tottenham skal møte de i desember.

Lenke til kommentar

Og plutselig ble det liv i denne tråden også. Synd å miste en veldig god trener, men alle gode ting har en slutt. 

Tror faktisk Mourinho blir bra i spurs, men alle uttalelsene og kravene han hadde til neste klubb ser jeg ikke sammenhenger med valget. Derfor forstår jeg ikke helt denne ansettelsen. Lykke til med å beholde alle stjernene i spurs på lav lønn og mtp. alle de som er på vei ut døra allerede. 

Lenke til kommentar

Perfekt match å starte med for Mourinho da. West Ham har jo vært helt balle i det siste og en borteseier (!) der mot en av erkerivalene vil gi litt vitaminer til Spurs og Mourinho.

Så venter gamleklubben United snart også på Old Trafford om et par uker. Perfekt for Mourinho, tror ikke det er så mye han vil mer enn å knuse United der. Ser allerede for meg at det skjer, og overreaksjonene som kommer til å følge. Blir hysterisk.

Lenke til kommentar

Tottenham har omtrent ikke spilt bra fotball på snart ett år. De vinner nesten ikke kamper og flakser seg til CL-finale og 4. plass i vår. Jeg er ikke for å kaste managere på døra i første motbakke, men jeg skjønner at klubben tar det grepet nå. Poch har jo sagt mildt talt rare ting i media og...

Liker ikke Jose, men hva er det man sier? Han er en drittsekk, men han er vår drittsekk? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...