Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spent på Rose i neste kamp hvor han ikke har Verthongen på innsida. Rose har vært rufsete defensivt før, men denne sesongen har han vært ligaens beste venstreback. Blir en real test. 

 

Lloris er ligaens nest beste keeper etter min mening. Er litt klønete med beina og gjør noen rare vurderinger, ellers er han helt rå på det meste. 

Lenke til kommentar

Mener at Lloris gjør litt for mye rart, men jeg mener at Lloris sammen med De Gea har høyere toppnivå enn Courtois og Cech.

 

Glemmer aldri redningen til Lloris mot Young julen 2014. Jeg satt på en bar på Gardemoen og ventet på flyet mitt til Sola og Jæren. Young kommer fra venstre og curler mot lengste kryss fra hjørnet på 16-meteren. Lloris redder med motsatt arm. Syk redning. Brant seg fast i netthinnen. Tror det var den 28.

Endret av Ibrahimovic
Lenke til kommentar

Hadde Soton hatt bedre spillere enn Davis og Højbjerg på midten, hadde Lloris sluppet inn to idiotiske mål pga den famøse sweeper-stilen sin på onsdag. Etter det ville det vært ramaskrik (heh) hvis de hadde tapt poeng.

 

Lloris er utvilsomt en av verdens beste (top 10), men han lever greit på forsvaret sitt ("som sikkert alle andre").

Lenke til kommentar

CCV banens beste i følge whoscored.com. Noen som så kampen?

 

Ja, jeg så kampen. Litt gamle tendenser med mye ballbesittelse og lite som skjer fremover. Bl.a. bare 1 skudd i første omgang. Alli kommer inn i 60`og da snur kampen mye. Spurs blir farligere fremmover og vinner fortjent.

 

  • Vorm - Helt grei kamp. Må ikke prestere stort da han så godt som aldri blir truet
  • Trippier - Ble MOM ifølge BBC. Ikke enig i den, men oppe på topp 3 (eller kanskje 5). Mange gode innligg. Hadde han bare hatt større fart, så hadde han vært en større utfordrer til Walker.
  • Carter-Vickers - virket solid og hadde full kontroll bak, sammen med Alderweireld og Wimmer. Fortsatte like bra da Alderweireld ble byttet ut. Viser at han begynner å takle nivået, selv om Villa ikke var der største trusselen fremover.
  • Alderweireld - Spilte som Alderweireld gjør, trygg og stødig bakover. Mange fin langpasninger (som desverre ble en lite effektiv og ensformig angrepsplan mot et deffensivt Villalag).
  • Wimmer - Som de to andre stopperne. Helt ok kamp. Ingen store feil.
  • Davies - Mye med fremover, spessielt etter målet. Fikk vel lyst på flere? Var ved flere anledninger eneste spiller i boksen.
  • Dier © - Har sett bedre kamper av denne mannen. Jobbet bra deffensivt, men hadde en del feilpasninger og balltap. Wanyama er for øyeblikket det bedre valget.
  • Winks - etter min mening banes beste. Styrer mitten. Søker hele tiden ball, møter egne forsvarere (slev med press i ryggen), ønsker ball, vender bort motstandere og strør rundt seg med fine passninger. Ble intervjuet før kamp og sa at hans største forrbilde var Gerrard. Winks har nok også potenisialet til å bli en like god midtbanegeneral.
  • Sissoko - Litt anonym og dårlige toucher til tider, et par fine raid, men spiller fortsatt ikke i nærheten av prislappen.  
  • Son - Fikk ikke til så mye før Alli kom på banen, men ble mye mer farlig den siste halvtimen.
  • Janssen - Vanskelig dag på jobben. Får ikke pasninger inn i rom (mot et lavtliggende Villalag). Spillet kommer generelt lite opp i hans områder, og det resulterer i at han ofte kommer i mot/ned og møter ball. Blir ofte trangt og han mottar som regel ballen hjemovervendt og med 3 Villaspillere i ryggen. Som sagt, vanskelig dag på jobben, lite hjelp fra medspillere, men han gjør det heller ikke enklere for seg selv, med de valgene han tar.

 

  • Alli - Kommer in i 60`minutt og "snur" kampen. Spurs har hatt over 70% ballbesittelse til da, men helt ufarlig forran mål. Alli kommer inn å skaper uro, det blir mer sting i laget, og man føler nesten at her blir det mål med en gang. (Tok 11 minutter.)
  • N'Koudou - kommer inn 10 minutter etter Alli. Har assist på målet og flere fine løp, med stor fart nedover venstre kant. Gir Hutton problemer som til nå bare har hatt Davies å konsentrerer seg om. N'Koudou, Davies og Alli kjører hardt på venstre kant de siste 20 minuttene, med overlapp, veggspill og innlegg.
  • Onomah - Spilte siste 5 + overtid. Rotet litt med ball i beina. Ellers lite å vurdere.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...