Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så nettopp målene. Selv om forsvaret/keeper til Stoke var helt latterlig på i alle fall to av målene, er det spesielt en positiv ting å trekke frem. På innleggene som førte til mål var det minst en midtbanespiller som jaget ball, og nesten scoret/hadde scoret, i tillegg til målscorer. Dette "enkle" grepet er vel kanskje den største forandringen Poch har klart å sørge for i det offensive spillet og er noe Spurs veldig ofte har manglet så lenge jeg har fulgt dem.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Du mener den stakkaren som allerede har fått kallenavnet "Soldado mk.2"? 

Er ikke så optimistisk som mange andre som påstår at dette er en "blessing in disguise" da Kane trenger hvile. 
Å ikke være i en kampsituasjon og måtte trene seg opp igjen vil jo føre til at han i verste fall ikke er ved sine fulle fem igjen før midten av Desember eller noe lignende. 

Trist at Kane ikke fikk en flying start i år etter all negativiteten fra pressen i starten av fjorårets sesong.

Lenke til kommentar

Du mener den stakkaren som allerede har fått kallenavnet "Soldado mk.2"? 

 

Er ikke så optimistisk som mange andre som påstår at dette er en "blessing in disguise" da Kane trenger hvile. 

Å ikke være i en kampsituasjon og måtte trene seg opp igjen vil jo føre til at han i verste fall ikke er ved sine fulle fem igjen før midten av Desember eller noe lignende. 

 

Trist at Kane ikke fikk en flying start i år etter all negativiteten fra pressen i starten av fjorårets sesong.

 

Jeg hadde ikke trua på Kane som førstevalg som spiss for to år siden. Hadde heller ikke trua på Dier som DM forrige sesong. Men så feil kan man ta, og jeg velger for en gang skyld å ha trua på Jansen nå. Så får vi bare håpe på at jeg ikke tar feil igjen.

 

Men uansett trist med Kane, han hadde hatt godt av litt medgang etter sesonginnspurten og EM.

Lenke til kommentar

 

Du mener den stakkaren som allerede har fått kallenavnet "Soldado mk.2"?

 

Soldado mk.1 scoret vel og første målet sitt på straffe. Oo

 

Ellers har en drøss med unggutter spilt i dag. Winks storspilte tydeligvis og Edwards fikk debuten sin.

 

 

Ja, det var en morsom kamp. God underholdning, bra spill og gøy med mange nye

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...