polarf0x Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 Bare slikt at det er sagt, bestiller dere pre-order fra mpx, så vil CE koste dere 599 og ikke 899. Det fant jeg ut etter å ha bestilt, noe som var et koselig avslag syns jeg. Er også veldig fornøyd med mpx. Jeg hadde spørsmål angående pre-order pakken, og de svarte på alt til meg umiddelbart. De tok kontakt med EA Mythic for å få en forklaring på dette. Selvom vi ikke får tilgang til preview helga (denne helga) så skal nok GOA klare å ordne key registrering og alt sånt i god tid før 7. september. Er vel bare å følge med på war-europe.com GLEDER MEG
Bobbylove Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 Fått min key nå Kunne så gjerne ønske vi hadde mythic også. GOA er så utrolig udugelige!
Bruktbilen Skrevet 24. august 2008 Skrevet 24. august 2008 De klarer nok å få fikset alt til OB nedlastingen, får vi håpe.
Sjokoladefisk Skrevet 24. august 2008 Skrevet 24. august 2008 (endret) Vist jeg kjøper denne http://www.norek.no/k/ki.aspx?sku=350394 Vil jeg da garantert få collectors edition når den kommer? og kunne starte tidligere på spillet? Og er norek trygt? Edit: Man må være firma for og registrere på norek eller noe? "Ønsker du å bli Norek forhandler? Send en mail til [email protected] med følgende info: * Firmanavn * Foretaksnummer * Fakturaadresse * Leveringsadresse * Kontaktperson * E-postadresse til kontaktperson (denne blir brukernavn for innlogging) * Telefonnummer * Mobiltelefonnummer * Ev. faksnummer" Noen som kan forklare dette? er det fortsatt Noen andre sider som enda har preorder til collectors edition? Endret 24. august 2008 av Sjokoladefisk
Lugmeister Skrevet 24. august 2008 Skrevet 24. august 2008 Komplett har samme sidene som norek som er forhandleren deres. linket til norek da dette er bedre forklart der enn på komplett sine sider. står nevnt flere plasser i tråden om forhandlere.
Zlash Skrevet 24. august 2008 Skrevet 24. august 2008 Vist jeg kjøper denne http://www.norek.no/k/ki.aspx?sku=350394 Vil jeg da garantert få collectors edition når den kommer? og kunne starte tidligere på spillet? Og er norek trygt? Edit: Man må være firma for og registrere på norek eller noe? "Ønsker du å bli Norek forhandler? Send en mail til [email protected] med følgende info: * Firmanavn * Foretaksnummer * Fakturaadresse * Leveringsadresse * Kontaktperson * E-postadresse til kontaktperson (denne blir brukernavn for innlogging) * Telefonnummer * Mobiltelefonnummer * Ev. faksnummer" Noen som kan forklare dette? er det fortsatt Noen andre sider som enda har preorder til collectors edition? Norek er en leverandør. Du må kjøpe fra en nettbutikk. Mpx hadde flere på lager sist jeg sjekket. Om du er "garantert" CE må du spørre den aktuelle nettbutikken om. Det er sagt at det bare er laget nok CE's for å dekke 50% av preorder boksene. Dette er på grunn av at det ikke forventes at alle som kjøper preorder vil ende opp med å kjøpe CE. Men hvis den beregningen er feil kan du ende opp uten CE hvis du er treg.
Nitrius Skrevet 24. august 2008 Skrevet 24. august 2008 I mailen jeg sendte til MPX angående pre-order boksen og CE, så ble jeg fortalt at de vil få inn like mange CE som de har av pre-order boksene, så har du greid å bestille en pre-order boks fra de og bestiller CE, så skal du få en garantert. Men som sagt, så vet man jo aldri.
Sjokoladefisk Skrevet 24. august 2008 Skrevet 24. august 2008 Mpx er jo desverre fri nå, og fant ikke pre order greia noen plasser på komplett heller. Noen som vet om en side som enda har collectors edition per order?
Hotman Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Mpx er jo desverre fri nå, og fant ikke pre order greia noen plasser på komplett heller. Noen som vet om en side som enda har collectors edition per order? det er en butikk i Harstad som heter Eriko Nor AS, de har 3 igjen sist jeg sjekket (lørdag 23). De har bestilt i fra Norek.no, og de garanterer at man får bestille ce dersom man kjøper der.
Sjokoladefisk Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 (endret) Omg det kaller jeg flaks, jeg bor i harstad! stikker dit i dag jeg! Tusen takk for infoen! Edit: Fikk tak i den siste Pre order boxen som de hadde Endret 25. august 2008 av Sjokoladefisk
Sjokoladefisk Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Har nå registrert meg på siden deres, og når jeg går inn på http://www.war-europe.com/#/event/?lang=en preorder greia der og tryker på linken så blir jeg bare sendt til siden der man lager seg account til siden. Er det jeg som er på feil plass på siden eller må jeg bare vente til vi kan registrere kodene nå? Noen som vet når man kan gjøre det?
Jext Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Vi kan ikke registrere kodene enda nei, det kommer nok en kunngjøring om det snart siden vi nærmer oss åpen beta.
Hotman Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 Når det nærmer seg lansering vil alle som har handlet pre-pack motta en mail med varenummer på Collectors Edition. Dere må da bestille denne!
Saint Kalopsia Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 Når det nærmer seg lansering vil alle som har handlet pre-pack motta en mail med varenummer på Collectors Edition. Dere må da bestille denne! Det fikk jeg for over en uke siden. Bestilte fra gamezone.
Lugmeister Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 Open beta klientern ligger for nedlastning her
Lugmeister Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 Ser også at standard edition også er klar til pre-order
Zappy Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 Haha. Jeg digger oversettelsen på EA store sine sider: Sloss for kongerikets orden (Dwarfs, High Elves, og Empire) eller ødeleggelse (Greenskins, Dark Elves, og Chaos) i en krig ført på hele trettitre massive slagmarker. Ta del i Realm vs. Realm™ krigføring og kjemp for at ditt kongerike skal seire! Med en hær av allierte spillere i ryggen forsvarer du hjemlandet ditt, invaderer fiendens kongeriker, og til syvende og sist, lede beleiringen av fiendens hovedstad. For første gang noen sinne kan spillere delta i Public Quests™ - flerstegs- og fellesoppdrag som fullføres via alliert samarbeid i kamper med overveldende odds. Bli med på et episk eventyr for å fullføre Tome of Knowledge, et leksikon til spillet, samt låse opp Warhammerlærdom, detaljert informasjon om monstere, nye ferdigheter, belønninger og viktige historier.
Walts Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 Noen som vet om noen butikker har ordnet slik preord opplegg for standard edition? tenkte jeg skulle forhåndsbestille nå men fant ikke noe info om preorder på den versjonen der
Decaux Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 Jeg bestile en premium-versjon fra EA store. Det står at denne forhåndbestillingen er tilgjengelig for direkte nedlastning. Hvordan kan jeg sjekke at jeg får den over nettet og ikke i posten?
Crispin Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 Noen som har hørt noe fra komplett.no? Hvordan det fungere med collectors edition? Har fått sånn preoder sak fra de for noen uker siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå