Gå til innhold

Warhammer Online pre-order pack


Anbefalte innlegg

Jeg tenkte litt på å kjøpe den pre order packen til warhammer online men ikke collector's edition, siden jeg bare er ute etter open beta og forsprang til spillet. Så kjøper jeg spillet når det lanseres.

 

http://www.navitel.no/index.php?main_page=...roducts_id=6517

 

Denne pakken sier jo at man får reservert en ''Collector's Edition.'' Men på den siden jeg postet så står det også at man MÅ kjøpe collector's edition når spillet lanseres. Det er så rart at dette er den enste siden som har notert det. Så hvorfor har den lille pakken: open beta og forsprang til spillet, hvis du får det i Collector's Edition som du likevel må kjøpe like etterpå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Prisen på pre-packen får dere fratrukket når dere kjøper The Collectors Edition."

 

"Når det nærmer seg lansering vil alle som har handlet pre-pack motta en mail med varenummer på Collectors Edition. Dere må da bestille denne!"

 

 

står ikke at man behøver og bestille på det varenummer man får men bør gjøre det om man vil kjøpe CE.

 

Edit: står det samme på noreks sider. http://www.norek.no/k/ki.aspx?sku=350394

Kjøp den eksklusive pre-packen og sikre deg rettighetene til å kjøpe The Collectors Edition ved lanseringen i september! Vi har kun 400 stk tilgjengelig!

Endret av Lugmeister
Lenke til kommentar

Dere har vel ikke tenkt til å kjøpe CE pre-order for å få headstart, og så kjøpe SE(Standard Edition) i butikken? Det er blitt sagt at det er forskjellige koder, så du får ikke spilt med CE headstart kontoen din ved å fylle inn en SE key.

 

Kort sagt: Den 28. august starter EU med å selge SE pre-order som inneholder en kortere headstart, den koster like mye som det vanlige spillet(300-400 kr).

 

Holdt faktisk på å lage en ny tråd som handler om pre-order, tenkte folk ville blande pre-order kaoset. Slettet ved uhell det jeg hadde skrevet i den nye tråden, så det får bli til en annen gang :p

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Kort sagt: Den 28. august starter EU med å selge SE pre-order som inneholder en kortere headstart, den koster like mye som det vanlige spillet(300-400 kr).

 

Men 28 august er jo langt inne i open beta som starter 15 august :(

 

 

Edit: Så har jeg en følelse av at hvis du bestiller SE 28 august, så kommer du til å få det lenge etter at spillet har blitt lansert.

Endret av Chiraen
Lenke til kommentar

Nei, du kan laste ned open beta 15. august, det betyr ikke at den starter på det tidspunktet. Mest sannsynlig så er det for å forberede seg slik at alle som skal inn kan komme inn raskt, uten å måtte vente på nedlastingen. Det kan godt bli en uke med open beta, vi skulle ikke forvente 3-4 uker.

 

 

Tror det blir noe slikt:

 

25. Aug - Open Beta? (Litt over en uke + ekstra tid til å sette opp servere osv)

11/12. Sept - CE pre-order headstart (De får rundt ei uke)

15/16. Sept - SE pre-order headstart (De får et par dager)

18. Sept - Spillet blir gitt ut

 

Edit: Ja, vet mange kjøper CE for å få et par dager ekstra spilling før andre, jeg mener hvertfall det er bortkastet penger når CE til WAR koster 700-800 kroner siden du får med bøker og alt mulig. Kjøp CE fordi du vil ha ekstramaterialet, ikke for et par dager med spilling.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
er ikke det bedre å kjøpe Den derre Pre order tingen til CE, jeg kjøper den siden jeg vil prøve.. er jo ikke sikker på om det er et spill jeg vil spille.

 

Joda, men la oss si at du kjøper CE pre-order, tester spillet i open beta og headstart, du finner ut at du liker spillet. Nå må du enten finne deg en collectors edition for å ta i bruk kontoen du allerede har laget i headstart, eller så må du bare kjøpe deg SE og starte på nytt. Fungerer det for deg så kjør på.

Lenke til kommentar
Joda, men la oss si at du kjøper CE pre-order, tester spillet i open beta og headstart, du finner ut at du liker spillet. Nå må du enten finne deg en collectors edition for å ta i bruk kontoen du allerede har laget i headstart, eller så må du bare kjøpe deg SE og starte på nytt. Fungerer det for deg så kjør på.

 

Der fikk du meg til å forstå det

Lenke til kommentar

jeg bestillte fra mpx å der sto det blant annet:

sitat fra mpx:

 

"De som kjøper forhåndsalgspakken får reservert ett eksemplar THE COLLECTOR’S EDITION, denne kan kjøpes hos oss ved lanseringen av Warhammer. Prisen for forhåndsalgspakken får dere trukket fra på prisen til The Collector’s edition."

 

 

 

altså, mpx legger av et spill da du bestiller CE pre-order slik jeg har fortstått.

 

Reservert tolker jeg som at de legger et av.

Endret av ezkoo125
Lenke til kommentar
18. Sept - Spillet blir gitt ut

 

Edit: Ja, vet mange kjøper CE for å få et par dager ekstra spilling før andre, jeg mener hvertfall det er bortkastet penger når CE til WAR koster 700-800 kroner siden du får med bøker og alt mulig. Kjøp CE fordi du vil ha ekstramaterialet, ikke for et par dager med spilling.

 

HÆ? 700-800kr, jeg er jo ikke stinn av penger!? hvor får jeg kjøpt SE pre order? bor på et ganske gudsforlat plass (finnmark.. noen sider å bestille?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...