Gå til innhold

Warhammer Online pre-order pack


Anbefalte innlegg

nå er det visst fikset, men nå er problemet mitt at når jeg logger inn på min gamle konto eller lager en ny en kommer det opp: You are already logged in

 

nå er det visst fikset, men nå er problemet mitt at når jeg logger inn på min gamle konto eller lager en ny en kommer det opp: You are already logged in

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så.. err, er alt håp ute for å kunne få tak i spillet med headstart? Virker som man kan pre-ordere slik at man får spillet på release date, men det viktigste for meg er vel egentlig bare headstarten ;) Har forstått det slik at man bestiller en separat pakke for 100,- eller noe, mulig å få tak i de fortsatt? Og kodene funker vel både til SE og CE?

 

Sorry om det her har blitt besvart tidligere :p

Lenke til kommentar
begynner vel å bli rimelig tomt for dem :p Open beta begynner idag, GLEDER MEG :p Menneh du kan jo alltids sjekke innom mpx og komplett, men jeg vet ærlig talt ikke:/

 

pah..

 

Hvor lang headstart er det snakk om forresten? 3 dager eller noe sånt?

 

Synd pre-order packen virker som den eneste måten å komme inn i "open" beta på også ;P

Lenke til kommentar
begynner vel å bli rimelig tomt for dem :p Open beta begynner idag, GLEDER MEG :p Menneh du kan jo alltids sjekke innom mpx og komplett, men jeg vet ærlig talt ikke:/

 

pah..

 

Hvor lang headstart er det snakk om forresten? 3 dager eller noe sånt?

 

Synd pre-order packen virker som den eneste måten å komme inn i "open" beta på også ;P

http://www.warcry.com/contests/register/warhammerbeta

Ta en titt der ;P

Lenke til kommentar

har akkurat tastet inn kodene for CE pre-order og fikk denne mailen:

 

Your CD-Key has been correctly registered. It also gives you access to the following components which have been activated:

 

Pre-Order Collector's Edition exclusive items

Rittenbach camp

 

Certain components could not be activated because they are incompatible with your account. We would like to advise you that those keys can be used to activate products on another account.

 

The WAR Team

 

 

Har hørt at man må "validate" mailen, men det får jeg ikke gjort da det ikke er noen sånn link å trykke på, også lurer jeg på det der det står att koden ikke passer til min konto, har fått denne mailen både når jeg registrerte meg til OB og nå til itemsene og headstart.

Er det noen som har fått samme mail som meg, er det noe å bry seg om, eller er allt gått bra.

Lenke til kommentar
har akkurat tastet inn kodene for CE pre-order og fikk denne mailen:

 

Your CD-Key has been correctly registered. It also gives you access to the following components which have been activated:

 

Pre-Order Collector's Edition exclusive items

Rittenbach camp

 

Certain components could not be activated because they are incompatible with your account. We would like to advise you that those keys can be used to activate products on another account.

 

The WAR Team

 

 

Har hørt at man må "validate" mailen, men det får jeg ikke gjort da det ikke er noen sånn link å trykke på, også lurer jeg på det der det står att koden ikke passer til min konto, har fått denne mailen både når jeg registrerte meg til OB og nå til itemsene og headstart.

Er det noen som har fått samme mail som meg, er det noe å bry seg om, eller er allt gått bra.

itemene kommer i ingame mailen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...