Gå til innhold

Politiet gir opp [å holde det trygt å bevege seg i] deler av Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes de burde samles 2 steder: fengsel eller utlandet.

For en søt tanke. Men det er dessverre praktisk sett umulig.

 

Dessuten virker det som om du har et bilde om at alle kriminelle er slemme mennesker som kun bryr seg om seg selv. Vel, det stemmer jo litt, men de er faktisk mennesker de også.

Lenke til kommentar
Jeg synes de burde samles 2 steder: fengsel eller utlandet.

For en søt tanke. Men det er dessverre praktisk sett umulig.

 

Dessuten virker det som om du har et bilde om at alle kriminelle er slemme mennesker som kun bryr seg om seg selv. Vel, det stemmer jo litt, men de er faktisk mennesker de også.

 

 

Hvis dem seriøst skader en person er de knapt mennesker. Da trenger dem en straff og litt hjelp til og bli mennesker igjen.

 

 

Syntes politiet burde bruke mer resurser på de virkelig kriminelle fremfor dem som nyter en pils ute i det ofentlige

Lenke til kommentar
Hvis dem seriøst skader en person er de knapt mennesker. Da trenger dem en straff og litt hjelp til og bli mennesker igjen.

Det er jeg enig i. :)

Syntes politiet burde bruke mer resurser på de virkelig kriminelle fremfor dem som nyter en pils ute i det ofentlige

De bruker ressurser på begge deler. Det er ikke ofte politiet straffer de som nyter en pils i det offentlige. De har skjønn. Dessuten er de som er ute og stopper "de drikkende" patruljerende og passer på at verre krimineller ikke gjør noe.

Lenke til kommentar
Fakta: Politiet er tungt til stede i dette området hver eneste dag og foretar daglig arrestasjoner

Definer "tungt tilsstede"! Om dette faktisk stemt ville ikke politiet måtte advare folk mot å gå dit.

Fakta: Soningsrabatten ble innført under borgerlig styre

Når ble Krf og Venstre borgerlige partier?

Lenke til kommentar
Vestre utgang av Grønland T-banestasjon... men faen da?

??

Ta en tur dit bort så skjønner du tegninga. Kriminalitet,forlsumming, dritt & faenskap.

 

Ellers må man bare lure på hvor mye forfall som skal til før idiotene på tinget våkner opp og ser virkeligheten. Man tror hele tiden at Oslo har nådd bunnen, men likevel klarer man å dytte byen et hakk videre nedover for hver dag som går. :realmad:

Lenke til kommentar
Definer "tungt tilsstede"! Om dette faktisk stemt ville ikke politiet måtte advare folk mot å gå dit.

Jeg sykler/går over broen ved Anker St.boliger på vei hjem fra jobb hver kveld. Jeg synes jeg relativt ofte ser en politibil som har huket tak i en eller annen person som blir ransaket eller pratet med. Så de patruljerer nok der ganske ofte. Men de har ikke ressurser til å kjøre en politibil rundt kvartalet hele døgnet.

 

Selv om politet er synlig på dette stedet, så står det "alltid" en eller annen (eller flere) mørkhudede personer og plystrer på meg når jeg går eller sykler forbi. Plystringen har jeg forstått er et slags signal om at de selger ulovlige stoffer. Så det virker ikke som politiet er der ofte nok til å skremme dem vekk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...