Gå til innhold

Blogg: Skal spille PS3 i 168 timer (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eh? Er dette så stort da? Er jo ikke noe problem når tre personer spiller i strekk - har selv spilt i 24 timer alene, korte pauser med do og mat (som spistes foran TV-en) - hvorfor de lager så mye styr av dette skjønner jeg ikke.

Nesten så jeg får lyst å få med to kamerater å sette oss ned i tre uker!

Så, kort og godt er ikke dette mere enn en uke LAN? Eh... ser ikke helt det store. Jeg og vennegjengen har da vitterlig sittet to uker i strekk og spilt Diablo II/Counter-Strike/Unreal Tournament/Star Craft/Quake 3: Arena. Da er det her snakk om å sitte å spille hele døgnet, bortsett fra den tiden man bruker på å lage seg mat, sove og dusje.

Endret av -Mr.T-
Så, kort og godt så er ikke dette mere enn en uke LAN? Eh... ser ikke helt det store. Jeg og vennegjengen har da vitterlig sittet to uker i strekk og spilt Diablo II/Counter-Strike/Unreal Tournament/Star Craft/Quake 3: Arena. Da er det her snakk om å sitte å spille hele døgnet, bortsett fra den tiden man bruker på å lage seg mat, sove og dusje.

Akkurat det jeg mener også. Har selv LAN-et i 2 uker i strekk, var ikke hjemme en eneste dag - 5 minutter å gå til butikken, 10 til bensinstasjoner om natta - sov max 2-4 timer hver gang.

Lol, hva er dette fornoe fjortiss opplegg da?

Har tilbrakt mye tid foran pc og konsoller selv, 1 uker nothing. At consollen ikke skal være av... høres ut som en ukes mini lan til meg det da...

Virkelig dette må de få mye publisitet i rundt... er jo ingen som har gjort noe slikt før dem...

Får de så mye oppmerksomhet bare for det? 24/3 = 8 timer på hver person hver økt. Det er en god fridag med spilling. (Selv om det er litt kjedelig å sitte der alene mens de andre sover hele tia) Skulle heller prøvd å holde konsentrasjonen etter 4+ døgn med ren spilling, det hadde vært nice ;) Rekorden min er bare 3 døgn :(

Endret av Arxo

Noe sånt hadde ikke jeg klart, 2-3 dager går min maks grense.

Men det verste er at jeg klarer ikke mer enn en natt i strekk før jeg absolutt må sove, merker det allerede ved 3 tiden at det begynner å bli hardt faktisk, vanskelig å tenke strategi for eksempel.

Og i bilspill går rundetidene opp istedet for ned og overstyrings kontroll kan bli litt verre.

Men en hel uke? Huff, jaja, hver sin smak.

• Opprett ny...