Gå til innhold

Blogg: Skal spille PS3 i 168 timer (PS3)


Anbefalte innlegg

"Foreldrene våre var ikke akkurat i hundre da vi fortalte om ideen, og det var spesielt faren for epilepsi som skremt dem?"

 

Man kan vel ikke få epilepsi av å spille, selv om det er en hel uke i strekk?!? :hmm:

 

Det er vel bare hvis man har annlegg for det fra før av. Da kan spilling fremkalle annfall.

 

Hmm. hadde vært litt morro hvis ps3en deres kræsja. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Foreldrene våre var ikke akkurat i hundre da vi fortalte om ideen, og det var spesielt faren for epilepsi som skremt dem?"

 

Man kan vel ikke få epilepsi av å spille, selv om det er en hel uke i strekk?!? :hmm:

 

Det er vel bare hvis man har annlegg for det fra før av. Da kan spilling fremkalle annfall.

 

Hmm. hadde vært litt morro hvis ps3en deres kræsja. :p

 

:rofl: Det hadde vært noe mer en detta og skrive i media om en detta her ihvertfall.

At de får såpass mediadekning er litt merkelig, det er ikke TG heller... :ermm:

 

TG 09 Gleder Meg!! :thumbs::dribble::love:

Lenke til kommentar

Dette var da helt standard prosedyre når jeg var mindre. Hver skoleferie reiste jeg til fattern og spilte GTA(eller lignende) fra jeg stod opp til jeg la meg. Jeg lagde ikke mat selv engang, bare ringte til bestemor så kom hun over med vafler, grandiosa og potetgull. Det er hardcore det! :cool:

 

Edit: Er selv veldig interessert i høre hvordan den teltturen går. De kan for eksempel ta med seg telefoner så de kan ringe hjem til en bloggskribent som deretter feeder rapporten opp på nettet. I tillegg kan de sende bilder via MMS som lastes direkte opp.

 

Gogo nerde-telttur! :)

Endret av QBab
Lenke til kommentar

Ingen bragd dette her.

 

Hadde de vert 2 stykker hadde det vert noe annet.

 

De er 3 stykker på en PS3? 8 timer på, 16 timer av. Det er jo som å gå på jobb fra 8 til 16. Bare at du har verdens beste jobb. (mimrer tilbake til "lantiden" når jeg engang satt 3 døgn i strekk. husker ikke det siste døgnet. hadde vist bare gått rundt som en zombie, sovnet til slutt på tastaturet til en fyr jeg ikke kjente.) <- goodtimes.

 

At de ikke går ut? Ungdommen idag holder seg jo stort sett inne uansett.

Lenke til kommentar

Skulle ønske jeg var like spillavhengig som før når jeg var mindre. Da ble jeg helt oppslukt og kunne sitte i flere dager å bare spille. Sitte på lan å game i en uke var tingen. :thumbup:

Nå derimot blir jeg lei av å spille etter 1-2 timer spilling. :cry:

Tror det har noe med at man kanskje har litt bedre fantasi når man er yngre og lar seg glede av mindre ting. Men likevel, spill er konge da! hehe. :w00t:

Lenke til kommentar
Nå derimot blir jeg lei av å spille etter 1-2 timer spilling. :cry:

Tror det har noe med at man kanskje har litt bedre fantasi når man er yngre og lar seg glede av mindre ting. Men likevel, spill er konge da! hehe. :w00t:

 

Det er bare for at du tenker på mye annet som må gjøres, det gjordet vi ikke før. Jag unger å dame på dør, kjøp cola og grandis (som nå er whisky, kaffe, roastbiff smørbrød) pass på at du har fri hele dagen å ikke trenger å tenke på noe annet. Da lever man seg inn igjen serru. Man må frigjøre litt plass )

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...