Gå til innhold

Blogg: Skal spille PS3 i 168 timer (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå derimot blir jeg lei av å spille etter 1-2 timer spilling. :cry:

Tror det har noe med at man kanskje har litt bedre fantasi når man er yngre og lar seg glede av mindre ting. Men likevel, spill er konge da! hehe. :w00t:

 

Det er bare for at du tenker på mye annet som må gjøres, det gjordet vi ikke før. Jag unger å dame på dør, kjøp cola og grandis (som nå er whisky, kaffe, roastbiff smørbrød) pass på at du har fri hele dagen å ikke trenger å tenke på noe annet. Da lever man seg inn igjen serru. Man må frigjøre litt plass )

 

Hehe, ja er nok noe med det. Litt vanskelig å sette seg ordentlig inn i spillet når man har samboer, venner og øl å tenke på.. :p . Dessuten har vi mer penger som eldre, og kjøper spill uten å måtte spare opp i flere måneder, dermed blir vel ikke gleden like stor.. :hmm:

Lenke til kommentar
– Hvorfor akkurat PS3?
Fordi 360 hadde fått RROD hvis den hadde stått på en hel uke :)

Ser ikke ut til at det gikk stort bedre med PS3, da de har fått ERROR 80010514.

 

Hahahahahahhaha!!!!. Tror det skjedde fordi alle vi her satt å håpte at ps3en deres kræsja :p . nå må de ut å leke. :ph34r:

Hah.. Jeg hadde på PS2 i 2 uker i strekk uten att den krasjet. Ble litt varm men :D

Lenke til kommentar
Så, kort og godt er ikke dette mere enn en uke LAN? Eh... ser ikke helt det store. Jeg og vennegjengen har da vitterlig sittet to uker i strekk og spilt Diablo II/Counter-Strike/Unreal Tournament/Star Craft/Quake 3: Arena. Da er det her snakk om å sitte å spille hele døgnet, bortsett fra den tiden man bruker på å lage seg mat, sove og dusje.

 

Hehe, sant. Jeg kom akkurat tilbake fra et LAN som varte i 6 dager. Jeg kunne lett holdt ut en dag til. Jeg satt vel i gjennomsnitt 12-16 timer foran PCen hver dag da.

Lenke til kommentar
Vet ikke om jeg skal gråte eller le, men i mai så sendte de inn en søknad til Guinness World Records... Vet ikke om de fikk den godkjent, håper for guds skyld ikke det, da må de i det minste satse på noe som folk ikke klarer å slå med det første, som å spille PS3 i et halvt år.

Jeg gråt da jeg leste saken.

Lenke til kommentar

En uke med spilling i strekk er mye, men dere innser det kanskje ikke. Jeg blir dritlei av spilling i 6 timer strekk ++, og da tar det en stund for jeg har ork til å spille igjen, så ønsk heller gutta lykke til. Klart dette er meningsløst, men hva så?

 

Jeg ser ingen grunn til å sende negativ respons til karene, de fleste av kommentarene er bare ren idioti.

Lenke til kommentar

Herregud, det her er jo ingenting. Har selv vært på flerfoldige LAN som har hatt varighet fra noen få dager til 2-3 uker. Jeg tenkte at dette kanskje var en kar som skulle spille sammenhengende i 1 uke, da hadde jeg vært imponert (eller skremt?), men dette er jo noe samtlige (seriøse) nerder har gjort en eller annen gang.

 

Var på et LAN i Hønefoss for 4 år tilbake, når jeg kom hjem igjen og la meg så hadde jeg vært våken 83 timer i strekk. All tid hadde gått til spilling med unntak av 3 timer i bil, litt turer i kantina, på dass og noen turer i dusjen.

 

Når det er sagt så er det sjelden jeg har gått over 18 timer nerding i strekk de siste åra, men dette 8 timers skiftsystemet disse har burde jo ikke by på noen problemer i det hele tatt.

 

PS! Dette er ikke ment som negativ respons til gutta, jeg ser bare ikke hvordan dette er verdt en artikkel... Spesielt ikke hos Gamer.no, jeg ville da tro at en del av dem har hatt erfaring med tilsvarende greier før.

Endret av OsLoFrEaK
Lenke til kommentar
En uke med spilling i strekk er mye, men dere innser det kanskje ikke. Jeg blir dritlei av spilling i 6 timer strekk ++, og da tar det en stund for jeg har ork til å spille igjen, så ønsk heller gutta lykke til. Klart dette er meningsløst, men hva så?

 

Jeg ser ingen grunn til å sende negativ respons til karene, de fleste av kommentarene er bare ren idioti.

 

De skal spille 8 timer hver dag i en uke. Det er ikke så ekstremt.

Lenke til kommentar
kunne ikke vi sett om de klarte seg 3 uker uten ps3/xbox360 eller noen form for tv eller PC

 

tror det hadde vært mer spennende.. en slags "velkommen til RL"

 

jeg vet jeg hadde lugget i fosterstilling i et hjørne etter 4 dager :D

 

 

+1 Det hadde jeg heller blitt mer imponert over, skjønt for at det virkelig skulle blitt interessant hadde det vært om de involverte var litt eldre, og enda mer avhengig av teknologien, være seg pc eller spill konsoller.

Lenke til kommentar
– Hvorfor akkurat PS3?
Fordi 360 hadde fått RROD hvis den hadde stått på en hel uke :)

right....jeg tipper du ikke er helt seriøs der, men jeg må alikvel nevne at jeg har hatt min x360 på i over to uker i strekk. da jeg fikk gta 4 på releasen så slo jeg den ikke av når jeg ikke spillte, fordi jeg pleier å høre litt på de forskjellige radiokanalene når jeg gjør andre ting, som å spise, surfe eller legge merg til å sove. og jeg har en release x360 fra desember 05.

 

eneste problemet jeg har er at den henger seg en sjelden gang i blandt når jeg kjører forza, og nesten utelukket når jeg driver å velger en bil å kjøre med i online modus.

Lenke til kommentar

De fleste av oss "nerdene" her har vel holdt seg innendørs med spilling i en uke eller mer i strekk en sommerferie som fjortis. Savner faktisk den tiden. Det var den gangen sommerferien føltes uendelig lang :(

 

Nå strekker dessverre ikke tiden til lenger for lange spillmaraton. Men tror faktisk jeg skal bruke én av ferieukene neste år på ja, nettopp, sitte inn og kose meg med spill og håpe på styggvær.

Endret av kilik
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...