Gå til innhold

Blogg: Skal spille PS3 i 168 timer (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke dette litt i Kristopher Schau og Forfalls ånd?

 

Nei.

 

Godt svart, din mening.

 

Takk. Fakta, dog. Det er overhodet ingenting over dette her som minner om Schau og/eller forfall. Spille og sove på skift? Pfft... Nerding for fattigfolk, kaller man det.

Endret av oslofreak
Lenke til kommentar

Ikke meningen å være altfor negativ, men agurk nytt?

 

Da wow ble lansert brukte jeg halvparten av uka i wow og resten til å gjøre andre ting som å sove. Dette skulle bli 84 timer, og er faktisk en del mer en de 56 timer de hver av de må klare. De får vell lengre pauser også siden de er 3.

 

Når det er sagt så er ikke 12 timer dagen med spilling sunt, og jeg bil ikke annbefale det på noen måte.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Er ikke dette helt standard wow spilling, spesielt under ny release (expansion)

 

Hehe, akkurat det jeg også tenkte :p Har selv feriedager igjen på jobb for å "nyte" wrath of the lich king når det kommer. Kall meg gjerne geek, men vi har da alle våre egne interesser :D

 

Heller spille konstant en uke og ha det dritgøy enn å spille litt og litt hele tida og gå glipp av alt det andre man kan gjøre etter arbeidstiden.

Lenke til kommentar
Vel får bare gi Creds til disse gutta som faktisk gidder og lage media oppstyr rundt en hverdagslig ting som dette.

 

Dette er på ingen måte noe ekstremt eller noe som i det hele tatt burde fått media omtale, men grunnet, mest sannsynlig, et godt kontakt nettverk har de fått tilfredstilt pr-kåtheten dems. Selvom jeg tror jeg ville valgt en annen løsning på det problemet.

 

Jeg har akkurat stått opp etter en relativt god natts søvn etter mitt ps3 maraton(63,5 timer så sovna jeg foran tven), men grunnet at jeg ikke vil fremstå i media på bakgrunn av dette så gidder ikke jeg lage en blogg av det.

 

Btw dere som sier at 1 uke uten søvn er helseskadelig, ta dere en bolle. Vi gikk i 7 døgn og 11 timer under min førstegangstjeneste. Dette var både uten mat og søvn, samt at vi gikk rundt 12mil totalt på den uka og gjorde en del andre fysiske mestringer. De fleste av oss svimte av i 15sek max, men det er ikke farlig i det hele tatt. Det som tok knekken på folk var dehydrering(folk som rett og slett ikke gidder og drikke vann).

 

 

FLOTT! Der fikk du DIN medieomtale!!! Ikke imponert over alle som synes det disse gutta er noe spesielt. Det er det kanskje ikke, men medieomtale og den lærdommen de får av alt dette er viktig - Hilsen en lærer.

(De hadde gjerne spilt likevel)

Lenke til kommentar
Vi gikk i 7 døgn og 11 timer under min førstegangstjeneste.

 

Noe dere fant på selv?. At det ikke er skadelig er nok å underdrive det sterkt. Mest går dette utover hjerte.

 

Ingen av de som gikk har fått noen varige skader av dette. Såklart hadde vi de vanlige symptomene man har når man går uten søvn over perioder. DVS: Mangel av korttidsminne, redusert oppmerksomhet, hallusinasjoner, enkelte tilfeller av paranoia og store konsentrasjons problemer. Men ingen av disse tar vi skade av i ettertid.

Lenke til kommentar
"Foreldrene våre var ikke akkurat i hundre da vi fortalte om ideen, og det var spesielt faren for epilepsi som skremt dem?"

 

Man kan vel ikke få epilepsi av å spille, selv om det er en hel uke i strekk?!? :hmm:

 

 

Noen har Epilepsi uten at de faktisk vet det, og uten at de får noen som helst form for anfall.

Det kan hende at DU plutselig får et anfall (som kommer ved lite søvn, mye alkohol og flere ting), som kommer HELT ut av det blå.

Lenke til kommentar
Nei med det kan fremkalle om du har det latent i hjernen.

 

 

Og noen har det, uten at noe skjer. Og uten at de går på medisiner osv.

De fleste som får det, skjer i puberteten (med mindre ved fødsel)

Plutselig er du på en fest og drar hjem (dritings) og får vite av kompisen din som sov hos deg, at du lå på gulvet og ristet.

 

Happened to me..

Lenke til kommentar

Eh, the big news is?

 

12 timer på, 12 timer av. Høres nesten ut som, tja, arbeids skift? Hvor var lokalmediaen da jeg jobba 12 timer om dagen i 14 dager fordi vi hadde sykdom på jobb? Eneste jeg fikk var en feit lønning og 4 dager å komme meg på.

 

Å sitte 12 timer i strekk å spille er ikke akkurat en bragde. Forsøk å hold deg våken i 68 timer samtidig som du skal holde kontroll over 50 viltre ungdommer under et LAN så kan man begynne å snakke.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...