Gå til innhold

Blogg: Skal spille PS3 i 168 timer (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror nok det er mye lettere med en konsoll enn PC-gaming i ei uke. Fordi med konsoll sitter man i en god sofa og TV'n står hvertfall 1-2 meter unna så det ikke er så anstrengende for øynene. Og en joypad krever bittelitt mere bevegelse i hendene istedet for den statiske mus/tastatur bevegelsen, så det sliter ikke sånn på hendene heller.

 

Jeg opplever å bli sånn tørr i øynene og det svir hvis jeg sitter altfor lenge (altså maaaaaange timer) på PC'n. Men jeg kunne lett sitte en hel natt og spille PS1 hjemme hos foreldrene mine. Man sitter ikke på en PC-stol på en PC-pult liksom, det blir noe helt annet. Også har de jo selskap i hverandre også når de ikke sover på skift.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Er ikke noe spesielt med dette det blir akkurat som folk har en uke med lan der de kanskje spiller ennå mer en guttene? Dumt av de å gjøre det med Ps3 også er det stort nok spille utvalg for 1 uke i det hele tatt? Gratisreklame for Ps3Norge..sigh (FANBOY,FANBOY!1!1!)

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Edit:

Jeg trekker min påstand om at dette er en agurknyhet, da det viser seg at det er en blogg. En såkalt "akurkblogg". :tease:

 

Har aldri prøvd å spille i en uke i strekk, selv ikke ilamme to andre. Men jeg kan tenke meg til at det kan komme til å bli kjedelig i lengden hvis man ikke har litt utvalg.

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar

Dette er en uhøytidelig blogg om tre unggutters morsomme sommerpåfunn, en liten bloggagurk. Det at flere virker å ta seg personlig nær av den er så uhyre typisk norsk. Janteloven ftw! :)

 

Ja, det er sikkert folk som har spilt lengre i strekk. Det er da heller ingen som har sagt noe annet.

 

Jeez. Spill og vær glad, sier jeg.

Lenke til kommentar

Hadde jeg ALDRI klart :) Slutt å kom med komentaren "Å FY FAEN, LETTESTE I VERDEN DA, SPILLE PS3 I EN HEL UKE I STREKK, SER IKKE HELT DET STORE" Da ser ikke jeg det helt store i og skrive i tråden!

 

 

 

 

Lykke til med spillinga gutter ;)

Endret av HaueR
Lenke til kommentar
Dra på telttur og treff jenter og bad selv, da :p Istedet for å bitche på noen fjortiser som digger dataspill.

 

Jeg har akkurat vært på tur, men det er for svarte ikke saken, her burde jo varsel lampene gå, man skal ikke sitte inne om sommeren og profilere at man er så stapp teit i hodet at man tilbragte den innendørs. Er det svinkaldt der disse gutta bor er jo saken biff, men om de har den temperaturen vi har hatt her, oppe i 30grader, vel hallo.

 

Det jeg prøver å si er at i den unge alderen disse gutta er, får de ikke akkurat sjansen om igjen. Tid til dataspilling blir det nok av senere.

Lenke til kommentar
Dette er en uhøytidelig blogg om tre unggutters morsomme sommerpåfunn, en liten bloggagurk. Det at flere virker å ta seg personlig nær av den er så uhyre typisk norsk. Janteloven ftw! :)

 

Ja, det er sikkert folk som har spilt lengre i strekk. Det er da heller ingen som har sagt noe annet.

 

Jeez. Spill og vær glad, sier jeg.

 

 

Var det noen som tok seg nær av det? Det som er typisk norsk er å skrive om ubetydelig ting som ingen bryr seg noe om. Kan godt skjønne at folk blir litt irritert når noen plutselig for media oppmerksomhet for nesten ingenting. F.eks når Dagbladet kommer med en nyhet som Her sykler peter 67 år fra Kristiansand til Oslo og så har bestefaren min på 78 gjort det frem og tilbake. Er som du skulle laget en ubetydelig blogg og at det skulle komme på radio om 6 gutter på lan som skal spille Aoc i en uke...who cares?

 

Gutten for bare ha det gøy de håper de koser seg, men at de for mediaoppmerksomhet er litt..teit det er jo sikkert koselig for de da, kanskje jeg bare er misunnlig?

 

Ikke gi meg hva gjør du i denne tråden her da? please..

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar
Dra på telttur og treff jenter og bad selv, da :p Istedet for å bitche på noen fjortiser som digger dataspill.

 

Jeg har akkurat vært på tur, men det er for svarte ikke saken, her burde jo varsel lampene gå, man skal ikke sitte inne om sommeren og profilere at man er så stapp teit i hodet at man tilbragte den innendørs. Er det svinkaldt der disse gutta bor er jo saken biff, men om de har den temperaturen vi har hatt her, oppe i 30grader, vel hallo.

 

Det jeg prøver å si er at i den unge alderen disse gutta er, får de ikke akkurat sjansen om igjen. Tid til dataspilling blir det nok av senere.

 

Smaken er som baken, dem får også flere sommere i vente - La nå gutta gjøre som dem vil, uff :roll:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...