Gå til innhold

Blogg: Skal spille PS3 i 168 timer (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leser jeg rett?

 

1. Han er nok litt for ung til å spille GTA han gitt ;)

2. Sommeren 2006 Playstation 2 Grantourismo 4, 2 uker foran tv skjermen 3 gutter spillte på skift.. Kom ca 76% på spillet :)

 

 

Liiitt pr kåte?

 

Noen journalister i familien eller?

 

Ingen i dette nettverket har noen gang vært journalister, det skal jeg tell you :)

Lenke til kommentar
Hvis du er oppe i en uke i strekk, så skal du jaggu få en 10'er av meg. Dvs ikke sove på 168 timer, + game ett spill du ikke er spess. fan av:p

Noen må jo gjøre det også..

 

hmm.. *vurdere*

 

Er vel en grunn til at ingen har gjort det siden det er ekstremt helsefarlig og muligens dødelig?

Lenke til kommentar
Hadde vært moro å finne ut hvor lenge en hadde klart seg uten å "falle i koma" f.eks. ved å spille 20 timer, med pauser for å spise mat, og 4 timer søvn hver dag ...

Om det var et særdeles bra spill og som var avhengighetsskapende samtidig, så tror jeg det ville ha gått rimelig greit, en uke eller to. Så tror jeg at man begynner å slite litt.

Lenke til kommentar

Vel får bare gi Creds til disse gutta som faktisk gidder og lage media oppstyr rundt en hverdagslig ting som dette.

 

Dette er på ingen måte noe ekstremt eller noe som i det hele tatt burde fått media omtale, men grunnet, mest sannsynlig, et godt kontakt nettverk har de fått tilfredstilt pr-kåtheten dems. Selvom jeg tror jeg ville valgt en annen løsning på det problemet.

 

Jeg har akkurat stått opp etter en relativt god natts søvn etter mitt ps3 maraton(63,5 timer så sovna jeg foran tven), men grunnet at jeg ikke vil fremstå i media på bakgrunn av dette så gidder ikke jeg lage en blogg av det.

 

Btw dere som sier at 1 uke uten søvn er helseskadelig, ta dere en bolle. Vi gikk i 7 døgn og 11 timer under min førstegangstjeneste. Dette var både uten mat og søvn, samt at vi gikk rundt 12mil totalt på den uka og gjorde en del andre fysiske mestringer. De fleste av oss svimte av i 15sek max, men det er ikke farlig i det hele tatt. Det som tok knekken på folk var dehydrering(folk som rett og slett ikke gidder og drikke vann).

Lenke til kommentar

Helt klart veldig viktig å ikke stresse kroppen unødvendig ja. Bannlys alt som har med raske løsninger å gjøre som kaffe, sukker, alkohol mye fett, grunnen er at det funker utrolig bra i en kort periode men utrolig dårlig i lange perioder som 1 uke å kan være direkte helse skadelig, så stort sett er det ikke selve spillingen som er farlig men feil inntak av næring.Drikk rent vann, spis frukt, nøtter og fjordlands middag i steden for grandis. Da har kroppen null problem med å sitte på ræva over tid.

Lenke til kommentar
Ikkje helsefarleg? Kva med dei som har omkome av utmattelse etter 20-30 timar speling? Ernæring er viktig, dei som har omkome har nok ete lite og. Å spele i 168 timar utan søvn, kun med matpausar og litt bevegelse trur eg ingen hadde klart.

20-30 timer er vel en rimelig normal WoW-session.

 

Lengste offisielle rekord uten søvn er ca. 11 dager. Wiki:

Randy Gardner holds the Guinness World Record for intentionally having gone the longest without sleep. In 1965, Gardner, then 18, stayed awake for 264 hours (about 11 days) for a high school science project. He experienced significant deficits in concentration, motivation, perception and other higher mental processes during his sleep deprivation. However, he recovered normal cognitive functions after a few nights' sleep.

Er man i utgangspunktet en frisk person og får i deg næring underveis og godt med søvn etterpå er nok ikke 7 døgn noe skadelig på lang sikt.

Endret av kilik
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...