Gå til innhold

Blogg: Skal spille PS3 i 168 timer (PS3)


Anbefalte innlegg

Hehe, det er bare janteloven som slår inn som alltid i Norge. Jeg har vært i et band og spilt inn plate. Det er håpløst å få til noe i Norge, fordi den generelle "loven" sier at man aldri skal stikke seg ut, aldri gjøre noe spesiellt, for da tror man at man er "bedre enn andre" og det er ikke bra. Men så kom albumet videre utover i Europa, og plutselig hadde vi en horde med folk som skreiv i gjestebok om hvor fantastisk de digga musikken, keep going og bare skryt fra presse som mottok CD'n.

 

Vi dro til Tyskland på en kort turne, og ble møtt med flere hundre på hver plass. Mens i Norge er det ikke kult å støtte folk som gidder å stikke seg frem. For da tror de at de er bedre enn andre, nemlig. Fysh.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, rått. Ingenting som slår å sitte inne å kose seg med morsomme spill mens andre (som tydeligvis vet bedre hva livet dreier seg om) sier at de må komme seg ut å treffe folk. Bra noen har fasiten på livet da. Vi som spiller forteller da ikke folk at de må komme seg vekk fra drikkingen og inn å spille data heller?

Lenke til kommentar
Hehe, det er bare janteloven som slår inn som alltid i Norge. Jeg har vært i et band og spilt inn plate. Det er håpløst å få til noe i Norge, fordi den generelle "loven" sier at man aldri skal stikke seg ut, aldri gjøre noe spesiellt, for da tror man at man er "bedre enn andre" og det er ikke bra. Men så kom albumet videre utover i Europa, og plutselig hadde vi en horde med folk som skreiv i gjestebok om hvor fantastisk de digga musikken, keep going og bare skryt fra presse som mottok CD'n.

 

Vi dro til Tyskland på en kort turne, og ble møtt med flere hundre på hver plass. Mens i Norge er det ikke kult å støtte folk som gidder å stikke seg frem. For da tror de at de er bedre enn andre, nemlig. Fysh.

 

 

Når jeg tenker over det så er det jo ganske sant og så sykt mange wannabe kakser det er som skal vær helt perfekte, akkurat som noen i familien min de bruker masse penger på alt mulig dilldall som klær TV osv. skal fremstå som den perfekte familien. Btw noe sted jeg kan laste ned musikken din ble litt interessert nå :p

Lenke til kommentar

Synest det er et artig påfunn jeg, og lett er det heller ikke.. Må jo bli kjedelig å sitte der å spille alene imens 2 av de andre sover, også i en hel jævla uke..

 

Dette kan jo på INGEN måte sammenlignes med feks TG, der har man jo litt mer variasjon og kompiser rundt deg hele tiden. Jeg har vært på TG fire ganger og spillt døgnet rundt osv, men det som de 3 driver med hadde jeg ikke orket.

 

 

Kjør på gutter, kjekt å se tilbake på om 5-10 år og tenke hvor teit påfunn det egentlig var :D

Lenke til kommentar

For min del fikk dette meg bare til å gå i nostalgi hjørnet mitt og mimre om de gangene vi rigga oss til med 18 stk inne på en liten barnehage vi klarte å få nøkkelen til og hadde LAN i 3 uker. Omtrent som å flytte på kollektiv i 3 uker, hvor hovedfokuset var gaming :)

 

Folk dro på jobb om morran og gama om natta og kvelden, eller daffa rundt ute på gresset og grilla når det var finvær.

Var tider det.

Endret av Saggy
Lenke til kommentar

dette er jo ikke noe stort i det hele tatt..spilt i over 2 døgn i strekk så søvn og så 2 dager etter det.. med mat foran dataen. Ikke noe problem viss du har flere gode spill som du ikke har spilt. så er det ikke noe problem. Og det at de jobber i skift blir jo bare idiotisk.. mer imponert om det hadde spilt 1 uke med maks 24 timer søvn. da hadde det vært bedre.. viss dere ikke klarer det så er dere ikke noen ekte gamere!

Lenke til kommentar

de skulle spilt et ranka onlie spill av et eller anna slag , og alle spiler på samme gamertag , og kun det spillet hele uka , da hadde det i vertfall vært et mål :p

 

 

kanskje jeg skulle fått en kompis med meg og spilt halo 3 en uke i strekk , laget en ny tagg til meg og han og så spilt 24/7 til vi konak ut , for og se hvor høy rank man fikk

Lenke til kommentar
de skulle spilt et ranka onlie spill av et eller anna slag , og alle spiler på samme gamertag , og kun det spillet hele uka , da hadde det i vertfall vært et mål :p

 

+1

 

Ja det er liksom ikke noe poeng her. Det er kun en teit fortelling om at disse gutta skal være våken og bruke dagene på å spille, men hver av de har jo 16 timer resten av døgnet til å gjøre hva de vil.

 

Det savnes en måte at dette hadde blitt interessant nok på at det er verdt å nevne det i media.

Lenke til kommentar

Jeg ser to ting som hadde gjort det vanskelig for meg:

 

Jeg liker ikke PS3.

Jeg hadde kjeda rævva av meg. :)

 

Men hadde det vært PC-Spill derimot, så tror jeg at jeg fint hadde greid det. Jeg mener det er UTALLIGE ting man kan få gjort på en datamaskin for å fordrive tiden. På en konsoll er det kun spill, og filmer. Osv.

 

En datamaskin gir mye mer variasjon. :)

Lenke til kommentar
Eh? Er dette så stort da? Er jo ikke noe problem når tre personer spiller i strekk - har selv spilt i 24 timer alene, korte pauser med do og mat (som spistes foran TV-en) - hvorfor de lager så mye styr av dette skjønner jeg ikke.

 

Nesten så jeg får lyst å få med to kamerater å sette oss ned i tre uker!

 

hehe har selv klart noe og 50 selv.... Da sov jeg i 3 timer og spilte i 24 timer selv.

Tror det bare er media som har lite og skrive om.... det er bare litt mer en TG da... og da gamer man ikke på skift og det er ikke mer en noen på timer søvn :D

 

-Gernia-

 

EDIT:

Dette var jo selvfølgelig på pc da. PS3 og alle andre consoller er jo no gørr... (min mening ikke lag no styr)

 

og på slutten røk pcn... /cry hadde ikke slutta så fort ellers :p

Endret av Gernia
Lenke til kommentar
Dra på telttur og treff jenter og bad selv, da :p Istedet for å bitche på noen fjortiser som digger dataspill.

 

Jeg har akkurat vært på tur, men det er for svarte ikke saken, her burde jo varsel lampene gå, man skal ikke sitte inne om sommeren og profilere at man er så stapp teit i hodet at man tilbragte den innendørs. Er det svinkaldt der disse gutta bor er jo saken biff, men om de har den temperaturen vi har hatt her, oppe i 30grader, vel hallo.

 

Det jeg prøver å si er at i den unge alderen disse gutta er, får de ikke akkurat sjansen om igjen. Tid til dataspilling blir det nok av senere.

 

jepp... når man er 80 :!: lol lykke til, når dere flytter på hybel så kan jo ikke foreldra bryte inn. Da ryker nokk hele sommeren :new_woot:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...