Gå til innhold

HTC Diamond FAQ


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hei. lurte på programmer som står helt i begynnelsen av dette forumet. vil det fungrere på htc touch dual wm 6.0 ? eksempelvis få vekk sim kontakter i kontakter, la det være lys på hele veien under samtale osv forskjellige ting til å gjøre den raskere f.eks. hvis jeg skrur av under lyder og varslinger huker vekk hendelser og programmer. vil jeg da ikke høre hvis eg får meldinger? når vekkerklokken skal gå og alarmer i kalender? og hva med hvis jeg skrur lyden til helt nederst på søylen for telefon ikon, vil jeg ikke da hører om jeg får melding?

Det er jo tweaks til diamond, så tviler på at det vil funke for touch dual, har ikke de egne tweaks der? sjekka på xda forumet?

Eneste forskjellen mellom Dual og Diamond er vel at Dual bruker WM6.0, mens Diamond bruker WM6.1.

Sånn sett vil jeg tro at det godt kan fungere...

Lenke til kommentar

Hei, jeg har lagt inn TOMTOM 7, men når jeg skal velge det ene gratis karte får jeg bare opp trysil og byer rundt der..bor selv i trondheim så bryr meg ikke så mye om trysil:P

på den TF3D config`n, hvordan får man lagt til f.eks SP2 eller hva den mp3 spilleren het innpå menyen, istedenfor email f.eks?

Lenke til kommentar

Mobilen min frøys idag, og ingen ting funket. Måtte ta ut batteriet for å slå den av, men den stoppet opp på loading screenen du får på starten. Så måtte trå til med en hard reset (var ute og trengte mobilen, så kunne ikke ventet på å finne noe alternativ valg).

Det som har skjedd nå er at noen av applikasjonene jeg hadde installert er fortsatt der på internt minne, kan kjøre dem via filutforsker, men de mangler ikoner i programmer mappen, og det er ikke mulig å uninstallere dem via fjern programmer (de finnes ikke der).

 

Så til spørsmålet :p

Er det en måte å få ikonet tilbake i programmer mappen?

Og hvis jeg vil fjerne programmene, vil det være nok å slette mappen de ligger i?

Lenke til kommentar
Så til spørsmålet :p

Er det en måte å få ikonet tilbake i programmer mappen?

Og hvis jeg vil fjerne programmene, vil det være nok å slette mappen de ligger i?

 

Om du skal avistalere noe så bruker du avinstalerings programmet. (det finner du i instillings menyen)

 

installer programmene på nytt for å få fram ikonene.

Lenke til kommentar

Hei, jeg har møtt på ett problem som er veldig irriterende :ermm:

 

Når alarmen går (vekkerklokka) kommer ikke "lukk" frem lengre. det kom før men nå er den forsvunnet og jeg må resette telefonen for å få vekk alarmen .

 

dette har hendt med "svigerfar" sin også. Er dette normalt ? har ikke stilt på noe.

Lenke til kommentar
Hei.

Skulle sette på den fancy-kule tuchFLo 3d greia for en venn. Jeg gikk inn på Start-Innstillinger-I dag- Elementer, men jeg finner den ikke der, da jeg gjorde som i FAQ'en og skulle huke den av der.

 

Den skal ligge dær. Husk å scroll ned på listen.

 

 

 

Tingen er det at den ikke ligger på lista der :S

Og du er sikker på at det er en Diamond vennen din har?

Lenke til kommentar
Så til spørsmålet :p

Er det en måte å få ikonet tilbake i programmer mappen?

Og hvis jeg vil fjerne programmene, vil det være nok å slette mappen de ligger i?

 

Om du skal avistalere noe så bruker du avinstalerings programmet. (det finner du i instillings menyen)

 

installer programmene på nytt for å få fram ikonene.

En annen mulighet for å avinnstalere er via ActiveSync på PC, hvis du brukte dette til å innstalere?

Hvis det kun er snarveien du savner/mangler er jo dette "Windows".

Har sett tidligere i tråden her at folk får beskjed om å avinnstalere - innstalere på nytt osv..

Dette er ikke alltid nødvendig, klipp og lim...

Litt mindre logisk enn på PC, men bruk filutforskeren-"hold" på programfila(høyreklikk)-kopier- finn mappa der du vil lime inn-"hold" på tomt område- velg lim inn snarvei.

Og installerer du en annen filutforsker som feks. Resco.. får du mange flere valg via -Menu-File-send to..

Lenke til kommentar
Hei.

Skulle sette på den fancy-kule tuchFLo 3d greia for en venn. Jeg gikk inn på Start-Innstillinger-I dag- Elementer, men jeg finner den ikke der, da jeg gjorde som i FAQ'en og skulle huke den av der.

 

Den skal ligge dær. Husk å scroll ned på listen.

 

 

 

Tingen er det at den ikke ligger på lista der :S

Og du er sikker på at det er en Diamond vennen din har?

 

 

Ja.

Lenke til kommentar
Hei, jeg har møtt på ett problem som er veldig irriterende :ermm:

 

Når alarmen går (vekkerklokka) kommer ikke "lukk" frem lengre. det kom før men nå er den forsvunnet og jeg må resette telefonen for å få vekk alarmen .

 

dette har hendt med "svigerfar" sin også. Er dette normalt ? har ikke stilt på noe.

 

 

Jeg sliter også med samme problem....

 

Et spørsmål:

Jeg har kopiet alle mine kontakter der ein SE teleforn via SIM og nå ser det helt på tryne ut. Feks. "Ola Normann" er blitt "Normann;Ola/M"

Er det en enkel måte jeg kan editere mine kontakter fra en PC uten ¨måtte rette alle sammen direkte på telefonen?

 

Bortsett fra at det tok meg nøyaktig 1 stk 300 meters spasertur med noen kronestykker i lommen for å lage flere kraftige riper i skjermen, vil eg avslutte med at jeg er meget fornøyd med denne telefonen! :o)

 

Compac

Endret av Compac
Lenke til kommentar
Hva er det med OneCall og 3G? Finner fortsatt ikke 3G-nett, og jeg bor i Trondheim. Noen tips?

 

Tilbyr One Call 3G?

One Call bytter nå over til Telenor-dekning der hvor Network Norways eget nett ikke dekker. Vekslingen mellom de 2 nettene skjer automatisk og telefonen din velger alltid den senderen som gir best dekning. Overgangen til Telenor-dekning betyr blant annet at våre kunder får dekning på 3G og Super-3G gjennom Telenors høyhastighets 3G-nett.

 

I tillegg vil våre kunder ha tilgang til både Network Norways og Telenors EDGE-dekning.

 

Og jeg har også oncall+diamant+lokasjon:Trondheim, og 3G fungerer fint for meg :-/

Lenke til kommentar

Hei.

 

Kanskje et litt dumt spørsmål, men når det står en liten E eller en liten 3G ved siden av den store E eller 3G, betyr det da at telefonen laster ned noe, slik at jeg vil få en enorm regning? Synes den kommer på i tide og utide. Men om det ikke koster noe at det står sånn så er det jo ikke så farlig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...